شبیه سازی هوم اسکرین آندروید به ویندوز فون 7

شبیه سازی هوم اسکرین آندروید به ویندوز فون 7
  • 1391/7/16
  • پرهام مارزلو
  • 0

اگر شما نیز یکی از کاربران سیستم عامل محبوب و قدرتمند آندروید هستید ، مطمئنا تا به حال در مورد برنامه های شبیه ساز هوم اسکرین برای این سیستم عامل مطالبی را مشاهده کرده اید. از طرفی ، ممکن است تا به حال به داشتن هوم اسکرینی مشابه به هوم اسکرین ویندوز فون در آندروید خود فکر کرده باشید.

گویا آی تی در این بخش شما را با ویجت جدیدی برای سستم عامل آندروید آشنا می کند. نام این ویجت ، Real Widget می باشد و به شما این امکان را می دهد تا هوم اسکرین آندروید خود را به هوم اسکرین مترویی ویندوز فون 7 شبیه سازی کنید. (مخصوص آندروید 4 به بالا)

با استفاده از ویجت Real Widget می توانید میانبرهای مختلفی را به صورت مترو در هوم اسکرین خود در اختیار داشته باشید. شماره مخاطبان ، آلبوم خواننده مورد علاقه ، ایمیل ، جی میل ، بوک مارک سایت ها ، برنامه های پرکاربرد ، بازی ها و… را می توان به وسیله این ویجت وارد هوم اسکرین نمود.

با استفاده از این ویجت ، گوشی شما حال و هوای ویندوز فونی به خود می گیرد. این ویجت دارای منوی تنظیماتی کاربردی می باشد. با استفاده از کلید + می توانید میانبرهای جدیدی را در برنامه ایجاد کنید. همانطور که گفتیم این میانبرها می توانند شامل برنامه ها ، بازیها ، آلبوم خواننده ، فیلم ها ، مخاطبان و… باشند.

پس از انتخاب میانبر مورد نظر ، می توانید رنگ پس زمینه ، سایز و محل قرارگیری آن را در هوم اسکرین مشخص کنید. همچنین با لمس هر میانبر برای چند ثانیه می توانید آن را جابجا کنید و یا وارد تنظیمات مربوط به آن شوید.

یکی از مشکلات این ویجت ، عدم امکان استفاده از قسمت خالی سمت راستش می باشد. زیرا با استفاده از این ویجت ، شما قادر به استفاده از ویجت دیگری نخواهید بود. اما به گفته سازنده این برنامه ، این مشکل بزودی و در نسخه غیر رایگان برنامه حل خواهد شد.

Real Widget هم اکنون در دو نسخه رایگان و غیر رایگان(lite) در فروشگاه گوگل (GooGle Play) دردسترس تمامی کاربران آندرویدی می باشد. لازم به ذکر است که استفاده از این ویجت فقط برای کابران آندروید 4 (ساندویچ بستنی) و 4.1 (جیلی بین) مجاز می باشد. کاربران آندروید 4.1 پس از نصب برنامه باید گوشی خود را خاموش و روشن نمایند.

لینک نسخه رایگان برنامه در فروشگاه          لینک نسخه غیر رایگان برنامه در فروشگاه

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *