آخرین بروزرسانی Call Of Duty برای PS4

آخرین بروزرسانی Call Of Duty برای PS4
  • 1400/11/7
  • ملیکا امامی
  • 0

آخرین بروزرسانی Call Of Duty برای PS4

به زودی آخرین بروزرسانی Call Of Duty Black Ops Cold War 1.022 در PS4 و Xbox Series X ارائه می‌شود. با توجه به آخرین یادداشت‌های ویرایشی جنگ سرد نسخه ۱٫۰۲۲٫۰۰۰ فصل پنجم Reloaded انواع محتوا‌های متنوع و رایگان را در بازی‌های چند نفره و زامبی‌ها باThe Numbers  معرفی می‌کند. به جز معرفی انواع محتوا، وصله COD Cold War 1.022.000 باعث پیشرفت کارکرد است.

قبل از این که، فصل ۵ یک آپدیت بزرگ و محتوای رایگان به بازی اضافه کند، بازی شامل حالت Double Agent اولین در فرانچایز در بازی چند نفره در کنار نقشه‌های جدید و کلاسیک Black Ops است. بعضی از بازیکنان هنگام بازی با مشکلاتی رو به رو می‌شوند، اما نسخه ۱٫۰۲۲ جنگ سرد امروزی در تلاش است برخی از این مشکلات را بر طرف کند.

 

وصله یادداشت‌های جنگ سرد ۱٫۰۲۲:

هرچند سیستم ویرایشی ناتو درک اطلاعات آینده آنها را دشوار کرده است، اما برجسته‌ترین جاسوسان ما تکه‌ای از این جورچین را یافته‌اند:

آنها مامور ویژه جیسون هادسون را برای کمک به عملیات فعلی و آتی خود، از جمله جستجو و نجات یکی از اپراتورهای ناتو که ناپدید شده، می‌فرستند.

 

هادسون در واشنگتن دی سی به دنیا آمد و بزرگ شد. آرزوی هادسون این بود که مانند برادرش در جنگ دوم به کشورش خدمت کند، قبل از کسب افتخارات عالی در یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی برتر دی سی و ورود به سیا، اقداماتی را در کره دید.

از آنجا، او عضو عملیات ۴۰، الکس میسون را به حداکثر رساند تا سرلشکر دراگوویچ را خنثی کند، اما نزدیک به ۲۰ سال بعد، نوارهای دراگوویچ به دست پرسئوس رسید.

بعد از اینکه آدلر و وودز این کار کثیف را علیه پرسئوس انجام دادند، مامور ویژه جیسون هادسون آمده است تا این جنگ را برای همیشه به پایان برساند، حتی اگه به پایان رساندن این جنگ به معنای انحراف به سوی Dark Aether باشد.

هادسون را می‌‌توانید به عنوان بخشی از بسته فروشگاهی آینده به همراه سه طرح اسلحه افسانه‌ای و موارد دیگر دریافت کنید، هادسون پس از عرضه فصل پنجم Reloaded منتشر می‌شود.

 

در Zoo به صورت چند نفره وارد شوید:

هیچ مانعی وجود ندارد که شما را از مبارزه پیش رو باز دارد.

برای اولین بار Zoo در بسته DLC Escalation اصلی Black Ops در سال ۲۰۱۱ مشاهده شد، Zoo یک نقشه با اندازه‌ای متوسط است که به طور خاص برای بازی ۶v6 در Black Ops Cold War طراحی شده است و فضای قابل بازی را به نمایشگاه حیوانات اصلی و منطقه پارک برای بازی چند نفره کاهش می‌دهد.

از اینکه بر روی مونوریل سواری می‌کنید اطمینان حاصل کنید تا به یک نقطه برتر باور نکردنی دست یابید، یا به فروشگاه بروید و برای درد دشمنان محملات زیاد را خریداری کنید. در راه اندازی فصل پنجم Reloaded با لیست پخش ویژه باغ وحش اختصاصی ۲۴/۷ وارد عمل شوید.

 

تخریب به بازی چند نفره باز می‌گردد:

پس از یک وقفه از فصل سوم Modern Warfare در سال ۲۰۲۰، Demolition برای Black Ops Cold War بازگشته است!

این حالت بازی که برای اولین بار در Call of Duty: Modern Warfare™ ۲ (۲۰۰۹) پیشنهاد شد، شباهتی به یک جستجو و نابودی تقویت شده با قابلیت از هم پاشیدن دارد. یک تیم از مهاجمان تلاش می‌کنند تا در Demolition یک جفت بمب را نابود کنند در حالی که مدافعال وظیفه دارند از انفجار جلوگیری کنند.

هرج و مرج همه جانبه زمانی رخ می‌دهد که زمان پس از نابودی اولین سایت بمب تمدید شود و هر دو تیم فرصت دارند قبل از پایان مسابقه در حمله و دفاع بازی کنند. در صورت مساوی بودن، انتظار جنون بیشتری را داشته باشید: یک سایت بمب خنثی فعال می‌شود و اولین تیمی که آن را منفجر می‌کند برنده مسابقه است.

 

منطقه شیوع جدید زامبی‌ها آرمادا:

قبل از راه اندازی فصل پنجم Reloaded، Agents of Requiem چیز‌های بیشتری برای کاوش دارد مثلا منطقه شیوع جدیدی که قبلا برای زامبی‌ها کشف نشده بود.

آرمادا واقع در اقیانوس اطلس شمالی، محل درگیری ناتو و پیمان ورشو بر سر یک نمونه اولیه زیردریایی هسته‌ای غرق شده بود. با گسترش اتر تاریک به اقیانوس اطلس، به نظر می‌رسد تسلیحات هسته‌ای تنها عنصر فرار در منطقه نبوده است. یک شکاف ابعادی باعث افزایش شدید انرژی شده است و این منطقه را غنی از کریستال‌های اتریوم، اسانس و ارواح درنده می‌کند.

انتظار این را داشته باشید که، اهداف و رویداد‌های جهانی را در دریا‌های آزاد در این منطقه جدید که به طور سفارشی برای شیوع بیماری طراحی شده است، انجام دهید، از جمله یک رویداد جهانی جدید برای کسانی که به دنبال تقویت بارگیری خود هستند.

 

رویداد جهانی جدید در شیوع:

در سراسر مناطق شیوع، Requiem وجود یک نوع قفسه سینه جدید را در کنار انواع معمولی کوچک، متوسط، بزرگ و طلایی گزارش می دهد: سینه سیاه مرموز.

دقیقا همانند اتفاقات جهانی قبلی که در سرار مناطق پیدا شده است، جزئیات دقیق این اتفاق برعهده Requiem است تا آن را کشف کنند. زمانی که این کار را انجام دهند، متوجه می‌شوند که پاداش به مراتب بیشتر از خطر است.

 

Inducer Rampage در نقشه‌های گرد:

اپراتورهایی که برای تکمیل چالش‌های فصل پنجم به تجربه‌های مبتنی بر دور برمی‌گردند، یک ویژگی جدید را نیز برای بالا بردن عملکرد از همان ابتدا پیدا خواهند کرد: Rampage Inducer.

در صورت ظاهر شدن به صورت قوطی اسنس نارنجی در ناحیه شروع، Rampage Inducer به طور موقت دشواری را به نسبت سطح Cranked افزایش می‌دهد، البته اگر همه اعضای یک تیم با چالش موافقت کنند. پس از فعال شدن، این قوطی سرعت تخم ریزی زامبی‌ها را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که همه زامبی‌ها تا دور ۲۰ بی وقفه به سرعت بپیوندند، تا زمانی که به نقطه عطف دور اصلی دوم برسند، یا مدت‌ها قبل از آن، یک تیم کامل را پاک کرده باشید.

 

محتوای جدید حمله و جایزه طرح سلاح (ps4):

با اپراتورهای پلی استیشن در فصل پنجم Reloaded در تاریکی رها نشوید.

Onslaught یک نقشه و روایت جدید اینتل را با Onslaught Drive-In دریافت می‌کند و همینطور یک حالت جدید با زمان محدود، کاهش نور، یک پیچ و تاب گیج کننده در فرمول سنتی که در آن دایره با گذشت زمان کوچک می‌شود. اگر گوی روی خودش فرو بریزد، باعث انفجار می‌شود و شما و شریک دوتایی‌تان را نابود می‌کند، برای کاهش سرعت انقباض به آن شلیک کنید یا برای توقف فروپاشی، ساعت را جمع ‌آوری کنید.

تکمیل Surges، Orb را به اندازه اصلی خود باز می‌گرداند و این موارد کلیدی برای به دست آوردن یک طرح سلاح کاملا جدید هستند. کسانی که ۳۰ Surges را در این حالت زمان محدود فتح کنند، طرح تفنگ تهاجمی افسانه‌ای (Soviet Red نشان داده شده در بالا) را به دست خواهند آورد، که بر اساس تفنگ قابل اعتماد AK-47 است و دارای تعداد زیادی ضمیمه سطح بالا است.

 

رفع باگ:

بهینه سازی‌های گیم پلی اضافه شد.

به مشکل بازیکنان نامرئی پرداخته شد.

رفع مشکل انجماد بازی.

بهبودهای چند نفره مختلف.

رفع مشکلات مختلف کرش بازی اضافه شد.

رفع پایداری عمومی اضافه شده است.

رفع اشکالات جزئی دیگر.

به ‌روزرسانی رایگان COD Cold War 1.022.000 را در پلی‌استیشن ۴، رایانه شخصی و ایکس ‌باکس وان دانلود کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *