نحوه کنترل ریکویل اسلحه های محبوب پابجی موبایل

نحوه کنترل ریکویل اسلحه های محبوب پابجی موبایل
  • 1402/8/8
  • گویا آی تی
  • 0

کنترل کردن میزان ریکویل در اسلحه‌های موجود در پابجی از جمله مواردی به شمار می‌آید که گیمرهای حرفه‌ای همواره در مورد آن پرسش‌های مختلفی را مطرح می‌کنند. همه ما از این امر مطلع هستیم که ریکول در پابجی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا به صورت مستقیم بر نحوه بازی کردن ما اثر می‌گذارد. با ما در ادامه متن همراه باشید تا شما عزیزان را به طور کامل با این نوع UC Satın Al و همچنین کلیه موارد مربوط به آن بیشتر آشنا کنیم.

ریکویل چیست؟

پیش از هر چیز بهتر است به این موضوع بپردازیم که ریکویل چیست؟ در واقع باید بیان کرد که ریکویل همان ضربه ناشی از شلیک اسلحه محسوب می‌شود. در زبان فارسی به ریکویل لگد اسلحه نیز می‌گویند. این لگه ناشی از خروج گاز مربوط به باروت درون اسلحه است و در کلیه گان‌ها می‌‌توان آن را مشاهده کرد.

برخی از اسلحه‌ها دارای ریکویل کمی هستند و برخی دیگر ریکویل نامناسبی دارند. داشتن ریکویل بیش از حد می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را در زمینه نشانه‌گیری برای شما به وجود آورد. اکثر ریکویل یک اسلحه زیاد باشد، بلافاصله پس از شلیک کردن، سر اسلحه بیش از حد عادی به سمت بالا می‌آید و در نتیجه نمی‌‌توانید در نشانه‌گیری بعدی خود دقت لازم را داشته باشید.

ریکویل حتی در دنیای واقعی نیز دیده می‌شود و تنها مربوط به بازی‌هایی همچون پابجی نیست. اگرچه برخی از اسلحه‌ها دارای ریکویل کمتری هستند، اما در هر صورت لازم است که با بررسی یک سری موارد خاص این میزان ریکویل را به حد قابل قبولی کاهش دهیم. هرچه میزان ریکویل کمتر باشد، نشانه‌گیری شما به شکل مناسب‌تری صورت می‌گیرد و در نتیجه شانس‌تان جهت دستیابی به پیروزی افزایش می‌یابد.

اتچمنت‌های صحیح را انتخاب کنید

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که برای کاهش میزان ریکویل اسلحه خود باید در نظر داشته باشید، استفاده کردن از اتچمنت‌های مناسب است. اتچمنت‌ها همان مواردی به شمار می‌آیند که بر روی اسلحه شما سوار می‌شوند و کارایی کلیه آن را بهبود می‌بخشند.

به دنبال اتچمنت‌های خاصی باشید که با اسلحه شما سازگاری کاملی دارند و به صورت اختصاصی جهت کاهش میزان ریکویل ساخته شده‌اند. به عنوان مثال مازل بریک‌ها می‌توانند تأثیر بسیار خوبی بر روی کاهش میزان ریکویل داشته باشند که خود یک نکته ضروری است.

بهتر است که در پیش از هر مچ استفاده کردن از اتچمنت‌های مناسب را به عنوان اولویت اصلی خود قرار دهید. برخلاف تصور اکثر افراد، بررسی اتچمنت‌های موجود و میزان تأثیر آن‌ها بر روی میزان ریکویل چندان زمان بر نیست. تنها باید به صفحه مربوط به مشخصات اتچمنت مدنظر بروید و آن را به طور کامل مطالعه کنید.

همان‌طور که اضافه کردن یک اتچمنت می‌تواند ریکویل شما را تا حد قابل قبولی کاهش دهد،‌ اضافه کردن اتچمنت‌های نامناسب نیز نتیجه بسیار بدی به دنبال خواهد داشت. اگر به تازگی اتچمنت Orelon را به گان خود اضافه کرده‌اید و مشاهده می‌کنید که ریکویل اسلحه به شدت نامناسب شده است، بهتر است آن اتچمنت را به طور کامل جدا کنید. معمولاً‌ در این شرایط مشکل ریکویل به طور کامل حل می‌شود.

ایم اسیست را فعال کنید

یکی دیگر از راهکارهای عالی به منظور بهبود کلی میزان ریکویل آن است که ایم اسیست را فعال کنید. قابلیت ایم اسیست به منظور بهبود نشانه‌گیری شما طراحی شده است، اما می‌تواند برای کاهش میزان ریکویل نیز نقش قابل توجهی را ایفا کند.

برای فعال کردن ایم اسیست باید چند نقطه را به عنوان تریگر پوینت در نظر داشته باشید و سپس به آن‌ها شلیک کنید. برخلاف تصور بسیاری از کاربران، فعال کردن ایم اسیست هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند و منجر به کاهش رنک شما نخواهد شد. این نکته ضروری است که حتماً در رابطه با کاهش میزان ریکویل باید به آن دقت کنید.

اگر پس از فعال کردن ایم اسیست توانایی شما جهت شلیک دقیق‌تر کاهش پیدا کرده است، می‌توانید به تنظیم کردن ایم اسیست بپردازید و یا آن را به طور کامل غیرفعال کنید. در هر صورت این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود نسبت به فعال یا غیر فعال کردن این بخش اقدام کنید.

کراوچ کردن

کراوچ کردن یا crouching یک حالت اساسی در بازی پابجی محسوب می‌شود. شاید تعجب کنید اگر بگوییم کراوچ کردن نیز یک راهکار عالی برای کاهش میزان ریکویل اسلحه شما است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. با کراوچ کردن دیگر لازم نیست به دنبال نصب اتچمنت‌های جدید بر روی اسلحه خود باشید، زیرا این کار به صورت اتوماتیک میزان لگد اسلحه شما را تا حد زیادی می‌گیرد.

اگر در یک مچ اساسی گیر افتاده‌اید و نمی‌توانید از اتچمنت‌های مناسب برای اسلحه خود استفاده کنید، بهتر است کراوچ کردن را در نظر داشته باشید. البته کراوچ کردن یک راهکار همیشگی نیست و به همین دلیل باید باز هم بر روی مواردی همچون استفاده از اتچمنت‌های صحیح تأکید کنیم.

بخش حساسیت را کنترل کنید

بخش sensitivity یا حساسیت یکی دیگر از بخش‌هایی است که می‌‌تواند به شما کمک کند تا لگد اسلحه پابجی را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. به این بخش مراجعه کنید و حساسیت‌های مختلفی را تجربه کنید. باید با تغییر جزئی هر یک از پارامترهای موجود در این قسمت، به بهترین تنظیمات ممکن دست یابید.

نگران نباشید، حتی در صورت تعویض کامل همه پارامترهای حساسیت، باز هم می‌توانید آن‌ها را به حالت اولیه خود باز گردانید. در بسیاری از موارد تعویض کردن پارامترهای موجود در بخش سنسیویتی می‌تواند نتیجه قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

سخن پایانی

امروزه بازی پابجی به عنوان بزرگ‌ترین بتل رویال جهان شناخته می‌شود و گیمرهای مختلفی به شکل مداوم در آن به مبارزه می‌پردازند. یک نکته مهم به منظور پیروزی در این بازی، کنترل کردن میزان ریکویل است. این کار را می‌تواند با چند روش خاصی که در این متن به آن‌ها اشاره کردیم انجام داد.

در برخی از موارد، تغییر ندادن تنظیمات مربوط به ریکویل نیز یک گزینه مناسب محسوب می‌شود، البته این مورد کاملاً به نحوه بازی شما بستگی دارد. در هر صورت باید بیان کرد که هر اسلحه در پابجی ریکویل خاص خود را دارد که حتماً باید در زمان ورود به بازی آن را در نظر داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *