ترفندهای کاربردی اسپاتیفای؛ جادوگری مبتکر در دنیای فناوری

ترفندهای کاربردی اسپاتیفای؛ جادوگری مبتکر در دنیای فناوری
  • 1402/4/3
  • گویا آی تی
  • 0

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که خوراک روز و شبتان موسیقی و گوش دادن به آهنگ‌های موردعلاقه‌تان است، حتماً با برنامه اسپاتیفای و کاربرد این برنامه جذاب آشنایی دارید. این برنامه بیش از ۱۵ سال است که در حوزه موسیقی و آهنگ‌های بین‌المللی کار کرده است.

اسپاتیفای تاکنون هزاران کاربر را از تمام دنیا به خود جذب کرده است. نکته جالب قضیه اینجاست که احتمالاً کاربران با ترفندهایی که اسپاتیفای در اختیار آنها گذاشته است، در جریان نیستند. بله درست خواندید این برنامه نیز مانند برنامه‌های دیگر ترفندهای کاربردی خود را به همراه دارد. این جادوگر مبتکر می‌تواند در فرایند کاوش آهنگ شما مانند یک ابر قدرت عمل کند.

معرفی اسپاتیفای

از زمانی که اسپاتیفای برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۸ راه‌اندازی شد. از آن زمان تا کنون تغییرات زیادی صورت‌گرفته و تا به حال در رده بهترین پلتفرم موسیقی و آهنگ قرار گرفته است. سؤالی که در اینجا ممکن است برای شما عزیزان پیش بیاید این است پلتفرم اسپاتیفای چیست؟ و چه امکانات و ترفندهایی دارد؟

معرفی اسپاتیفای

اسپاتیفای یک سرویس پخش موسیقی دیجیتال است. امکان دسترسی  library به تمام موسیقی و آهنگ‌های شما وجود دارد و به شما امکان می‌دهد در هر زمان به هر محتوایی که انتخاب می‌کنید گوش دهید. بله که هم قانونی است و هم استفاده از آن آسان است.

همچنین دارای یک بخش دسترسی به رادیو و موسیقی بر اساس سابقه شنیداری شما عزیزان است. تنوع  پادکست‌ها در انواع موضوع‌ها بسیار زیاد هستند؛ به طوری که در انواع آهنگ‌ها و موسیقی‌ها در آن وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی به این پادکست‌ها گوش دهند.

در واقع، این شرکت سرمایه‌گذاری زیادی روی محتوای پادکست می‌کند و شبکه‌های پادکست مختلفی را خریداری می‌کند. حتی در یک قرارداد انحصاری چند ساله با شرکت شما است که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار کاهش داد.

بهتر از همه، می‌توانید از اسپاتیفای کاملاً رایگان استفاده کنید. این سرویس دارای یک طرح اشتراک    Premium است، شما همچنین می‌توانید از نسخه پشتیبانی شده از پلتفرم بدون هزینه‌کردن یک هزاری لذت ببرید. یک نسخه فراوان به کاتالوگ کامل موسیقی و پادکست‌ها را ارائه می‌دهد، اما با چند اشکال همراه است.

حال سؤال اینجاست که چرا به اسپاتیفای پریمیوم ارتقا دهیم؟ اشتراک در نسخه پریمیوم یک راه عالی برای خلاص‌شدن از شر تبلیغات مزاحم است، نسخه پولی این سرویس بیشتر از آنچه انتظار دارید وجود دارد. مسئله اینجاست که نسخه پریمیوم برای شما ارزش بیشتری داشته باشد.

بااین‌حال اگر اشتراک خود را لغو کنید، دیگر به آنها دسترسی نخواهید داشت. پرش نامحدود و اجباری دسترسی به تمام نسخه رایگان و پریمیوم وجود دارد. حتی می‌تواند تمام آهنگ‌های تکی را به یک مجموعه تبدیل کرد.

ترفندهای کاربردی اسپاتیفای

قطعاً در حین استفاده از این برنامه و زمانی که به آهنگ موردعلاقه‌تان در حال گوش‌دادن هستید به چند ترفند و نکته مفید رودررو می‌شوید. این ترفند در عین حالی که بسیار جذاب است می‌تواند کاربردی نیز باشد.

ترفندهای کاربردی اسپاتیفای

  • میان‌برهای صفحه کلید اسپاتیفای، طیف وسیعی از میان‌برهای صفحه کلید را برای پیمایش و کنترل مؤثر برنامه ارائه می‌دهد. برای مثال، می‌توانید از Spacebar برای پخش یا مکث، Ctrl+Rightبرای پرش به آهنگ بعدی، Ctrl+Planبرای بازگشت به آهنگ قبلی و Ctrl+Plan بالا برای افزایش صدا استفاده کنید.
  • از لیست‌های پخش شخصی اسپاتیفای مانند: Discover Weekly»» و Release Radar»» بهره ببرید. Discover Weeklyیک لیست پخش انتخاب‌شده از آهنگ‌ها را بر اساس عادت‌های گوش دادن شما ارائه می‌کند، در حالی که Release Radar نسخه‌های جدیدی از هنرمندان مورد علاقه‌تان را پیشنهاد می‌کند.
  • لیست‌های پخش مشترک، لیست‌های پخش مشترکی ایجاد کنید که دوستان شما بتوانند به آن اضافه کنند. این یک راه عالی برای کشف موسیقی جدید با هم و مشارکت همه در یک مجموعه مشترک است.
  • از ویژگیcrossfadeبرای انتقال هموار بین آهنگ‌ها استفاده کنید.  به Settings >  Playback > Crossfade   بروید و مدت زمان را به دلخواه تنظیم کنید. این به ویژه برای مهمانی‌ها یا ایجاد لیست‌های پخش یکپارچه مناسب است.
  • library آهنگ‌های خود را سازماندهی کنید، از لیست‌های پخش و پوشه‌ها برای سازماندهی کتابخانه موسیقی خود استفاده کنید. می‌توانید لیست‌های پخش را برای حالت‌ها، ژانرها یا فعالیت‌های مختلف ایجاد کنید و از پوشه‌ها برای گروه‌بندی لیست‌های پخش مرتبط با یکدیگر استفاده کنید.
  • اشتراک آهنگ، آهنگ‌های خاصی را می‌توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید. روی یک آهنگ کلیک راست کنید، به «share» بروید و پلتفرم یا روشی را که می‌خواهید برای اشتراک‌گذاری آهنگ استفاده کنید، انتخاب کنید.
  • یکپارچه‌سازی متن آهنگ، متن آهنگ بسیاری از آهنگ‌ها را فراهم می‌کند.برای مشاهده متن آهنگ در حین پخش آهنگ، روی دکمه«Lyrics»در گوشه سمت چپ پایین صفحه پخش‌کننده کلیک کنید.
  • لیست‌های پخش ژانر را کشف کنید، اسپاتیفایمجموعه گسترده‌ای از فهرست‌های پخش مبتنی بر ژانر را ارائه می‌دهد.برای یافتن فهرست‌های پخش متناسب با ژانرها، حالات یا فعالیت‌های خاص، بخش «browse» را کاوش کنید .

ترفندهای اکانت پریمیوم اسپاتیفای

اگر یک حساب پریمیوم  در اسپاتیفای دارید، می‌توانید از ویژگی‌ها و مزایای اضافی  و بیشتری بهره‌مند شوید. در اینجا چند ترفند مفید به طور خاص برای کاربران Spotify Premium آورده شده است.

ترفندهای اکانت پریمیوم اسپاتیفای

  • دانلود موسیقی برای گوش دادن آفلاین، کاربران ممتاز می‌توانند آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، فهرست‌های پخش و پادکست‌ها را برای گوش دادن آفلاین در دستگاه‌های خود دانلود کنند. به سادگی روی دکمه دانلود در کنار محتوایی که می‌خواهید ذخیره کنید کلیک کنید و حتی بدون اتصال به اینترنت می‌توانید از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.
  • پخش جریانی با کیفیت بالا اسپاتیفای پریمیوم به شما امکان می‌دهد موسیقی را با کیفیت صوتی بالاتر در مقایسه با نسخه رایگان پخش کنید. برای فعال کردن پخش با کیفیت بالا، به   Settings > Music Quality بروید و کیفیت پخش مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • گوش دادن بدون آگهی: با اسپاتیفای پریمیوم، هنگام گوش دادن به موسیقی، هیچ وقفه‌ای از تبلیغات را تجربه نخواهید کرد. این یک تجربه گوش دادن یکپارچه و بدون وقفه موسیقی را فراهم می‌کند.
  • پرش‌های نامحدود: کاربران ممتاز می‌توانند هر چند بار که می‌خواهند از آهنگ‌ها رد شوند و به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سرعت در میان آهنگ‌ها حرکت کنید تا زمانی که آهنگ موردعلاقه‌تان را پیدا کنید.
  • قابلیت جستجوی پیشرفته: مشترکین ممتاز می‌توانند از قابلیت‌های جستجوی پیشرفته در اسپاتیفای لذت ببرند. می‌توانید آهنگ‌ها، آلبوم‌ها، هنرمندان خاصی را جستجو کنید و حتی نتایج جستجوی خود را بر اساس ژانرها، حالت‌ها یا دهه‌ها فیلتر کنید.
  • اتصال به سایر دستگاه‌ها اسپاتیفای پریمیومبه شما امکان می‌دهد موسیقی را به دستگاه‌های دیگر مانند بلندگوهای هوشمند، کنسول‌های بازی و سیستم‌های صوتی سازگار متصل و پخش کنید و تجربه گوش‌دادن یکپارچه را در چندین دستگاه ارائه دهید.
  • پخش درخواستی شخصی‌سازی‌شده: مشترکین ممتاز می‌توانند هر آهنگ خاصی را به‌صورت درخواستی انتخاب و پخش کنند و به شما این امکان را می‌دهد که لیست‌های پخش خود را ایجاد کنید یا هر زمان که خواستید به آهنگ خاصی گوش دهید.

از کجا اکانت پریمیوم اسپاتیفای بخریم؟

اینکه بتوانید آهنگ موردعلاقه خودتان را بدون ایجاد حتی یک محدودیت  گوش کنید. بهتر است نسخه پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید. برای خرید اکانت اسپاتیفای می‌توانید از سایت های مختلفی که به ارائه خدمات اکانت اسپاتیفای می پردازند مراجعه نمایید. زیرا که این امکان برای شما عزیزان وجود دارد تا اکانت معتبر و مطمئن اسپاتیفای داشته و به‌راحتی از گوش‌دادن به آهنگ موردعلاقه‌تان لذت ببرید.

سخن نهایی

گوش‌دادن به موسیقی با برنامه اسپاتیفای می‌تواند تجربه خوب و به‌یادماندنی برای هر یک از ما باشد. نکته‌ای که بسیار مهم این است جذابیت موسیقی و آهنگ زمانی بسیار دلچسب است که بدون تبلیغات یا حتی هر محدودیت دیگری بتوانیم به آن گوش بدهیم.

برای این کار بهتر است یک نسخه پریمیوم خریداری کنید. این نسخه دارای ترفندهای بسیار جذاب و کاربردی است که می‌توانید در حین استفاده از این برنامه از آن استفاده کنید. تجربه گوش‌دادن به موسیقی بدون محدودیت را از دست ندهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *