دسترسی آسان به اینترنت جهانی با اکسس پوینت تی پی لینک سری  C

دسترسی آسان به اینترنت جهانی با اکسس پوینت تی پی لینک سری  C
  • 1402/4/19
  • گویا آی تی
  • 0

گاهی اوقات با وجود بیش از یک دستگاه متصل به اینترنت در تجهیزات شبکه، سرعت آپلود و دانلود و حتی باز کردن یک صفحه وب ممکن است بسیار کند و آزاردهنده باشد. اگر طرح‌های اینترنت پرسرعت توسط اپراتورهای متفاوت را امتحان کرده‌اید و هنوز هم با این مشکل مواجه هستید، به دنبال راهی برای تضمین حداکثر سرعت و ثبات شبکه اینترنت وای‌فای خواهید بود؛ بنابراین ما قصد داریم به‌منظور دسترسی آسان به اینترنت جهانی به شما اکسس پوینت تی پی لینک سری C با قابلیت‌های منحصر به فرد خود را معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا به معرفی این نوع از اکسس پوینت، برای آشنایی بیشتر شما بپردازیم.

اکسس پوینت تی پی لینک سری  C

اکسس پوینت تی پی لینک سری C با نام تجاری Archer که معمولاً پهنای باندی معادل ۱۲۰۰ و بالاتر را فراهم می‌کنند، دستگاه‌های دوکاره‌ای هستند که هم به‌ عنوان روتر بی‌سیم برای اتصال دستگاه‌ها به اینترنت یا شبکه بی‌سیم و هم به‌ عنوان اکسس پوینت برای ایجاد نقطه اتصال بین دو شبکه عمل می‌کنند. این دستگاه‌های دوبانده (۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز) به شما اجازه دسترسی به وای‌فای روان‌تر و سرعت بالاتر می‌دهند. همچنین پهنای باند مناسبی را ارائه می‌دهند تا دیگر با اتصال هم‌زمان چندین دستگاه مشکل کمبود پهنای باند وجود نداشته باشد. همچنین نصب و تنظیم این دستگاه‌ها با استفاده از برنامه Tether برای هر دو دستگاه اندروید و iOS به‌ راحتی انجام می‌پذیرد. از ویژگی‌های دستگاه‌های Archer سری C، فناوری MU-MIMO است که به اکسس پوینت اجازه می‌دهد تا با چندین دستگاه به‌طور هم‌زمان و بدون کاهش سرعت انتقال ارتباط برقرار کند. بنابراین اگر در خانه خود بیش از یک گیمر دارید، این دستگاه برای شما ایده‌آل خواهد بود.

C50

اکسس پوینت تی پی لینک C50 با نام AC1200 Wireless Dual Band Router از اولین مدل‌های این مجموعه به شمار می‌رود. سری V5 جدیدترین نسخه این مدل است که از استاندارد ۸۰۲٫۱۱ ac پشتیبانی می‌کند و نسبت به نسخه‌های پیشین، وای‌فای روان‌تری را ارائه می‌دهد. شما با داشتن این اکسس پوینت می‌توانید هم‌زمان به اتصالات ۲٫۴ گیگاهرتز با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و ۵ گیگاهرتز با سرعت ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه دسترسی داشته باشید. به‌طورکلی می‌توانید از ۱۲۰۰ مگابیت بر ثانیه پهنای باند موجود بهره ببرید.

قابل‌ذکر است که این دستگاه چندکاره و قدرتمند می‌تواند به‌عنوان روتر، اکسس پوینت به کار رود. شما برای ایجاد نقطه دسترسی وای‌فای جدید، می‌توانید از حالت اکسس پوینت (َAccess Point Mode) بهره ببرید و یک شبکه سیمی موجود را به یک شبکه بی‌سیم تبدیل کنید. همچنین سازگاری با سرویس IPTV (مخابره در تلویزیون با استفاده از اینترنت پرسرعت) به این دستگاه اجازه می‌دهد تا از طریق پروتکل‌های IGMP Proxy/Snooping، Bridge و Tag VLAN پخش در تلویزیون هوشمند را امکان‌پذیر کند. با فناوری ۲X2 MIMO در Archer C50 نیز شاهد اتصال چندین دستگاه بدون کاهش سرعت خواهید بود.

سایر مشخصات:

  •         استاندارد وایرلس: IEEE 802.11n/g/b 2.4GHz و IEEE 802.11ac/n/a 5GHz
  •         دو آنتن خارجی
  •         نرخ انتقال ۳۰۰ در فرکانس ۲٫۴ ، ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه در فرکانس ۵ گیگاهرتز

C6

اکسس پوینت C6 از اکسس پوینت/روترهای گیگابیتی MU-MIMO است که طرفداران بسیاری دارد. این دستگاه نیز از استاندارد ۸۰۲٫۱۱ ac پشتیبانی می‌کند و در باند ۲٫۴ گیگاهرتزی سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه و در باند ۵ سرعت ۸۶۷ (مجموعاً ۱۲۰۰) را دارد. این دستگاه برای مخابره بهتر به ۴ آنتن قدرتمند خارجی و یک آنتن داخلی تجهیز شده است که نسبت به روترهای معمولی ۱۲۰۰ به میزان ۴۰ درصد سرعت بهتری برای انتقال فراهم می‌کند. همچنین C6 با استفاده از فناوری Beamforming به سیگنال‌های بی‌سیم اجازه می‌دهد تا بدون تداخل در نقطه مورد نظر (نزدیک به دستگاه‌های متصل) تمرکز پیدا کنند و پوشش دهی مناسب وای‌فای در سراسر خانه ایجاد کنند. همچنین به‌وسیله کابل به پورت‌های LAN گیگابیتی می‌توانید از سرعتی بی‌نظیر و قابل‌اعتماد بهره ببرید.  قیمت این محصول تا دو میلیون و پانصد هزار تومان است.

سایر مشخصات:

  •   وایرلس: IEEE 802.11n/g/b 2.4GHz و IEEE 802.11ac/n/a 5GHz
  •   ۴ آنتن ثابت خارجی
  •   پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز
  •   ۵ پورت گیگابیت

C60

اکسس پوینت تی پی لینک C60 با نام تجاری AC1350 Dual Band Access Point/ Wi-Fi Router از جدیدترین محصولات تی پی لینک است و نسبت به مدل C6 پهنای باند بالاتری را ارائه می‌دهد. این اکسس پوینت در باند ۲٫۴ به لطف فناوری ۳x3 MIMO سرعتی معادل ۴۵۰ ارائه می‌دهد در باند ۵ نیز مشابه C6 سرعتی معادل ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه دارد. استاندارد وای فای این دستگاه نیز ۸۰۲٫۱۱ac است و به ۴ آنتن خارجی تجهیز شده است که تنظیمات سازمان‌یافته‌ای دارند. به‌طوری که آنتن‌هایی با فرکانس یکسان متناوب قرار می‌گیرند و تداخل را کاهش می‌دهند. قیمت حدودی این دستگاه تا ۳ میلیون تومان است.

C64

اکسس پوینت C64 از اکسس پوینت‌های گیگابیتی سری AC1200 Wireless MU-MIMO است که از پهنای باند بهینه‌شده و قدرت آنتن بالاتری نسبت به سری‌های قبلی خود بهره برده است. این اکسس پوینت نیز با فراهم‌سازی مجموعاً ۱۲۰۰ مگابیت بر ثانیه سرعت پهنای باند، تمامی نیازهای شبکه شما را برآورده می‌کند. با وجود ۴ آنتن خارجی و فناوری Beamforming شاهد پوشش دهی گسترده در سراسر محیط کار یا منزل خود خواهید بود. اتصالات سیمی این دستگاه نیز شامل ۱ پورت WAN و ۴ پورت LAN است. قیمت حدودی این دستگاه دو میلیون تومان است.

سایر مشخصات:

  •         وایرلس ۸۰۲٫۱۱ac Wave2
  •         پردازنده: ۱٫۲ گیگاهرتز
  •         ۴ آنتن ثابت خارجی
  •         ۵ پورت اترنت گیگابیت
  •         MU-MIMO، پروتکل WPA3، Beamforming

C80

اکسس پوینت C80 از سری قدرتمند Archer برای شما پهنای باندی تا سرعت ۱۹۰۰ مگابیت بر ثانیه فراهم می‌کند. به لطف وای‌فای با استاندارد ۸۰۲٫۱۱ac Wave2 و فناوری سه جریانی ۳×۳ MIMO در باند ۲٫۴ به‌سرعت ۶۰۰ و در باند ۵ به‌ سرعت ۱۳۰۰ دست خواهید یافت. C80 دستگاه‌های شما را با فناوری اتصال هوشمند (Smart Connection) به باند کمتر شلوغ هدایت می‌کند و فناوری Airtime Fairness استفاده از زمان را بهینه می‌کند. ۴ آنتن خارجی و فناوری Beamforming نیز پوشش دهی عالی را برای شما تضمین می‌کنند. این دستگاه از قابلیت OneMesh برای ایجاد شبکه مش نیز پشتیبانی می‌کند که برای محیط‌های کاری بسیار مناسب خواهد بود. قیمت حدودی این دستگاه ۳ میلیون تومان است.

سایر مشخصات:

  •         وایرلس ۸۰۲٫۱۱ac Wave2
  •         پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز
  •         ۴ آنتن ثابت خارجی
  •         ۵ پورت اترنت گیگابیت
  •         OneMesh، Beamforming، MU-MIMO

C86

اکسس پوینت تی پی لینک C86 نیز به وای‌فای ۸۰۲٫۱۱ac Wave2  و ۳×۳ MIMO مجهز شده است و از Smart Connection و Airtime Fairness برای مدیریت زمان و بهینه‌سازی مصرف کاربران پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های بارز آن وجود ۶ آنتن قدرتمند خارجی در کنار فناوری Beamforming و فراهم‌سازی پهنای باند ۱۹۰۰ مگابیت بر ثانیه است که پوشش دهی گسترده وای‌فای با سرعت‌بالا را برای تمامی دستگاه‌ها در تمامی نقاط خانه امکان‌پذیر می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد با ۴ پورت گیگابیتی حتی به پخش ۴K/8K UHD نیز دسترسی پیدا کنند. قیمت حدودی این دستگاه ۴ میلیون تومان است.

سایر مشخصات:

  •         وایرلس: ۸۰۲٫۱۱ac Wave2
  •         پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز
  •         ۶ آنتن ثابت خارجی
  •         ۵ پورت اترنت گیگابیت
  •         OneMesh، Beamforming، MU-MIMO، پروتکل رمزگذاری WPA3

اینترنت جهانی در دستان شما

انواع اکسس پوینت تی پی لینک سری C دسترسی آسان به اینترنت جهانی را برای شما فراهم می‌کنند. اکسس پوینت تی پی لینک مدل‌های C50، C6، C60، C64، C80 و C86 دستگاه‌های کارآمدی هستند که به عنوان روتر و اکسس‌پوینت عملکرد مناسبی دارند. قابلیت اتصال همزمان به دو باند فرکانسی ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز در این مدل‌ها دسترسی به وای‌فای روان و پرسرعت را فراهم کرده و با وجود قابلیت‌های بی‌شمار، کاربران بسیاری را از پهنای باند بالا بی‌نیاز می‌کنند. این دستگاه‌های پرقدرت با قیمت مقرون‌به‌صرفه نسبت به محصولات شرکت‌های رقیب، گزینه مناسبی برای محیط منزل و کار شما خواهند بود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *