ایتا تماس تصویری دارد ؟ آموزش فعالسازی تماس تصویری

ایتا تماس تصویری دارد ؟ آموزش فعالسازی تماس تصویری
  • 1402/7/24
  • گویا آی تی
  • 1

اگر بخواهیم پاسخ سوال را در یک کلمه بگوییم در حال حاضر امکان تماس تصویری از طریق برنامه ایتا برای ایفون و اندروید میسر نمی‌باشد، به گفته تیم فنی این پیامرسان، این قابلیت در حال حاضر در حال توسعه و ساخت است.

مراحل فعالسازی تماس تصویری ایتا

با توجه به اینکه این قابلیت به زودی در پیامرسان ایتا فعال خواهد شد بد نیست مراحل انجام این کار را برای افرادی که نیاز دارند آموزش دهیم، پس در ادامه این مراحل را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • در مرحله اول وارد حساب کاربری ایتا خود شوید و وارد یکی از صفحه چت مخاطبین شوید
  • سپس در این مرحله روی عکس پروفایل فرد مورد نظر کلیک کرده و روی گزینه اطلاعات پروفایل کلیک کنید
  • در مرحله آخر روی ایکون دوربین کلیک کرده و منتظر بمانید تا مراحل برقراری تماس تکمیل شود

توجه داشته باشید در حال حاضر با انجام این مراحل ارتباط تصویری برقرار نخواهد شد، اما به زودی با انجام این مراحل خواهید توانست با دوستان و آشنایان خود ارتباط تصویری برقرار کرده و این قابلیت ایتا استفاده کنید.

ایتا تماس صوتی دارد ؟

باید این نکته را در نظر بگیریم که در حال حاضر قابلیت تماس صوتی در پیامرسان ایتا فعال است و شما می‌توانید از این امکان استفاده کرده و با دوستان خود ارتباط برقرار کنید، پس در حال حاضر این گزینه می‌تواند جایگزین خوبی برای تماس تصویری، جهت ارتباط گرفتن با دوستان و آشنایان باشد.

حالا که به سوال ایتا تماس تصویری دارد پاسخ دادیم بد نیست به ویژگی‌های دیگر این پیامرسان ایرانی محبوب بپردازیم و آن را از جهات مختلفی بررسی کرده و با پیامرسان های دیگر مقایسه کنیم.

چرا از ایتا به جای تلگرام استفاده کنیم؟

ایتا به دلیل شباهتی که از لحاظ طراحی رابط کاربری با تلگرام دارد بسیار مورد مقایسه با این پیامرسان بین المللی و محبوب قرار می‌گیرد، در این بخش در نظر داریم این دو پیامرسان را از جهات مختلف با هم بررسی کرده و به مقایسه آنها بپردازیم.

رابط کاربری

همانطور که در بالا اشاره کردیم رابط کاربری این دو پیامرسان بسیار به هم نزدیک بوده و با هم تشابه بسیاری دارند، با توجه به گفته‌های تیم عملیاتی ایتا، به دلیل آشنایی کاربران با فضای تلگرام و محیط کاربری آن، مجموعه ایتا سعی کرده برای راحتی کاربران و حس صمیمیت آنها با پیامرسان ایتا این نرم‌افزار را مشابه با تلگرام طراحی کند.

هر دوی این پیامرسان‌ها طراحی رابط کاربری آسان و زیبایی دارند که کاربران می‌توانند به راحتی و به سرعت با آن ارتباط برقرار کنند.

مصرف اینترنت

یکی از مواردی که باعث می‌شود ایتا نسبت به پیامرسان تلگرام در برتری قرار بگیرد میزان مصرف اینترنت آن است، پیامرسان تلگرام مصرف اینترنت آزاد و تمام بها به همراه خواهد داشت، در صورتی که پیامرسان ایتا برای ایفون و اندروید به صورت نیم بها از اینترنت شما استفاده خواهد کرد، تفاوتی نمی‌کند که مشغول پیام دادن، تماس صوتی یا ارسال یک فایل هستید، میزان مصرف اینترنت شما نیم بها خواهد بود.

امنیت کاربران

امنیت کاربران در فضای مجازی همواره یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌‌ترین موضوعات بوده است، پیامرسان ایتا با توجه به قوانین و مقررات خاصی که در نظر گرفته‌ است امنیت کاربران را در اولویت مسئولیت‌های خود قرار داده است، این پیامرسان جهت رعایت حقوق کاربران هیچ کدام از اطلاعات کاربران را در سرور‌های خود ذخیره نمی‌کند.

ارائه خدمات مختلف به شرکت‌ها و کسب و کارها

یکی دیگر از امکانات مختلفی که این دو پیامرسان را با هم متفاوت ساخته خدمات مختلفی است که برنامه ایتا در اختیار شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف قرار می‌دهد، شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند به صورت کاملا رسمی و مشخص شده کانال های ارتباطی خود را در پیامرسان ایتا راه‌اندازی کنند، این موضوع در ارتباط بهتر سازمان و کسب و کارها با مشتریان خود کمک شایانی می‎کند و کاهش هزینه‌های مربوط به اخبار و ارائه اطلاعات را به همراه دارد.

در بالا سعی کردیم این دو پیامرسان را با هم بررسی کرده و به ویژگی‌های مختلف این دو پیامرسان بپردازیم، در نهایت باید بگوییم هردوی این پیامرسان‌ها از بهترین و محبوب‌ترین پیامرسان های داخلی و خارجی هستند و شما می‌توانید با توجه به کارکرد و استفاده خود از هر کدام این پیامرسان‌ها استفاده کنید.

چطور ایتا رو نصب کنم

برنامه ایتا در حال حاضر برای سیستم‌عامل‌های ios واندروید منتشر شده است، برای دانلود این برنامه می‌توانید از طریق استور‌هایی مانند کافه بازار و یا سیب ایرانی اقدام کنید، همچنین این پیامرسان به صورت نسخه وب نیز منتشر شده است، پس در صورتی که قصد دارید از این پیامرسان روی سیستم‌عامل‌های ویندوز، مک یا لینوکس استفاده کنید می‌توانید نسخه وب این اپلیکیشن را در سایت رسمی ایتا باز کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *