شروع فروش فوری ایران خودرو به قیمتهای کارخانه

شروع فروش فوری ایران خودرو به قیمتهای کارخانه
  • 1402/8/23
  • گویا آی تی
  • 0

به گزارش گویا آی تی به زودی در دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو شرکت‌های خودروساز ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور قصد دارند محصولات جدیدی را به فروش برسانند استارت می خورد.

این امر براساس اطلاعیه جدیدی که در سامانه یکپارچه خودرو منتشر شده است صورت می گیرد و نوع جدیدی از نحوه عرضه خودرو که مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت است در این سامانه برگزار و اجرا خواهد شد. این اقدام به منظور ارائه محصولات جدید با شرایط جدید و همچنین عرضه مازاد تولیدات شرکت‌های خودروساز داخلی در سامانه یکپارچه است.

فروش نقدی پژو پارس

وارد شدن محصولات جدید شرکت ایران خودرو به بازار خودرو پیش از قیمت‌گذاری و فروش آنها در سامانه یکپارچه مقرر شده است. به عبارت دیگر، خودروساز موظف است پس از انجام تعهدات درباره محصولات جدید، مازاد تولیدات خود را  نیز در سامانه یکپارچه بارگزاری و با قیمت های مصوب دولت به فروش برساند.

در مرحله قبلی فروش خودرو در سامانه یکپارچه، که از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ مهرماه برگزار شد، متقاضیان با مراجعه به وبسایت، ۹ محصول شرکت‌های مدیران خودرو، کرمان موتور، خودروسازی ایلیا و سانیار موتور را انتخاب کردند و به صورت پیش خرید ثبت نام کردند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *