نکاتی که قبل از خرید آنلاین اسپیکر باید بدانید

نکاتی که قبل از خرید آنلاین اسپیکر باید بدانید
  • 1402/9/30
  • گویا آی تی
  • 0

تماشا کردن فیلم‌ها و ویدیوها، گوش دادن به موسیقی در خانه و یا ماشین، و بازی کردن با سیستم مخصوص گیمینگ همگی زمانی دلچسب و جذاب می‌شود که شما صدای متناسب و با کیفیت را از اسپیکرها و یا بلندگوهای خود دریافت کنید. در برخی مواقع، لوازم‌های صوتی و تصویری ما، از کیفیت بالای صدا برخوردار نیستند و خرید یک اسپیکر و یا بلندگو می‌تواند یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین گزینه‌ها برای بهبود صدای وسایل صوتی و تصویری شما باشد. اسپیکرها و بلندگوها دارای صدای باکیفیت و رسا هستند که می‌توانند بهترین اکسسوری برای خانه و یا اتاق شما باشند.

خرید آنلاین اسپیکر و یا بلندگو می‌تواند یکی از بهترین روش‌های خرید سریع و بدون دردسر باشد اما چه نکاتی برای خرید اسپیکر به روش آنلاین مهم است و نیازمند به رعایت کردن می‌باشد؟ ما در این مطلب مهم‌ترین نکات برای خرید اسپیکر و یا بلندگو به روش آنلاین را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما برای خرید اسپیکر مناسب کمک کنند.

توجه داشتن به قابلیت‌های قابل حمل بودن اسپیکر

راهنمای خرید اسپیکر

در هنگام صحبت از خرید و استفاده کردن از اسپیکر، اولین قابلیتی که به نظر می‌رسد یک اسپیکر داشته باشد، قابل حمل بودن آن است. بلندگوی خودرو سونی یکی از نمونه بلندگوها و اسپیکرهایی است که در کنار قابل همراه بودن و باکیفیت بودن، دارای قیمت مقرون به صرفه است و می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که گوش دادن به موسیقی در خودرو خود علاقه‌مند هستند!

اسپیکرها و بلندگوهای امروزی به مدل قابل حمل و غیرقابل حمل در دسترس هستند و انتخاب کردن از بین این دو مدل، تنها به نوع سلیقه و استفاده شما از اسپیکر دارد. اسپیکرهای غیرقابل حمل دارای وزن بیشتری هستند و معمولاً مناسب برای ثابت نگه داشتن در یک مکان هستند. در برابر این نوع اسپیکرها، بلندگوهای قابل حمل وجود دارند که دارای وزن کمتر و سایز کوچک‌تری نسبت به بلندگوهای غیرقابل حمل هستند. اسپیکرهای قابل حمل دارای طرفداران بیشتری هستند و نوع تکنولوژی آنها پیشرفته‌تر می‌باشد.

توجه داشتن به قیمت اسپیکر

بدون شک خرید کردن اجناس بر اساس قیمت می‌تواند یکی از معقول‌ترین روش‌های خرید برای بسیاری از افراد باشد. خرید کردن اسپیکر نیز می‌تواند بر اساس قیمت آن باشد! یکی از بهترین اسپیکرها که با قیمت مقرون به صرفه در دسترس است و می‌تواند کیفیت بسیار بالایی را به گوش شما برساند، اسپیکرهای پارتی باکس انکر است که می‌تواند یکی از بهترین کالاها برای افرادی باشد که در کنار قیمت، به رسا بودن و با کیفیت بودن محصول خود نیز اهمیت می‌دهند.

به همان مقدار که خرید کردن یک محصول با قیمت ارزان‌تر مهم است، توجه داشتن به کیفیت همان محصول نیز یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید کردن می‌باشد. در نظر داشته باشید که هر محصول و یا اسپیکری که دارای ارزان‌ترین قیمت است، دلیلی بر بالا بودن کیفیت آن هم نمی‌شود!

نکته مهم در هنگام خرید کردن بر اساس قیمت این است که با بودجه در دسترس به دنبال خرید بهترین اجناس باشید، نه اینکه صرفاً با کمترین بودجه به دنبال بهترین کالا باشید! سعی داشته باشید که بهترین و پرطرفدارترین محصولات را بر اساس بودجه فعلی خود دسته‌بندی کنید و در آخر با مطالعه کردن نظرات بقیه خریداران، کالای خود را خریداری کنید و از داشتن یک محصول با کیفیت که با بهترین قیمت خریداری شده، لذت ببرید!

توجه داشتن به نوع متصل شدن به اسپیکر

خرید اسپیکر حرفه ای از دیجیکالا

بسیاری از اسپیکرها و بلندگوهای امروزی دارای قابلیت بلوتوث هستند که به شما این اجازه را می‌دهند که با استفاده از گوشی همراه، آهنگ موردعلاقه خود را در آنها پخش کنید. بلندگوهای قدیمی‌تر با استفاده از فیش صدا به یک منبع پخش موسیقی متصل می‌شوند و می‌توانند با استفاده از آن، موسیقی‌های از پیش انتخاب شده شما را پخش کنند.

هر کدام از این مدل اسپیکر و یا بلندگوها مناسب هستند وشما باید با توجه به نوع استفاده خود، از بین این دو مدل انتخاب کنید. معمولاً بلندگوهایی که دارای قابلیت بلوتوث هستند، گزینه‌های محبوب‌تری برای خریداران هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. بلنگوهای سیمی در بیشتر اوقات مناسب برای استفاده کردن در کنار تلویزیون و یا ضبط هستند و بدون حضور این نوع وسیله‌های دیجیتالی، قابل استفاده نیستند.

توجه داشتن به عمر باتری اسپیکرها

یکی از بهترین فواید داشتن اسپیکر قابل حمل، دسترسی داشتن آنها به یک منبع ذخیره انرژی است که مدت زمان قابل حمل بودن آنها را مشخص می‌کند. همچنین توجه داشتن به مقدار میلی آمپر باتری اسپیکرها می‌تواند در هزینه و وقت شما نیز صرفه‌جویی کند. اگر اسپیکر و یا بلندگوشی انتخابی شما دارای عمر کوتاه باتری باشد، شما قابلیت قابل حمل بودن اسپیکر خود را از دست می‌دهید.

توجه داشته باشید که اسپیکر انتخابی شما دارای قابلیت پخش موسیقی برای حداقل ۲۴ ساعت را داشته باشد تا شما در هنگام استفاده از اسپیکر خود، به دوباره شارژ کردن آن احتیاج نداشته باشید. همچنین اسپیکرهایی که دارای مقدار باتری بیشتری هستند، معمولاً دارای عمر مفید طولانی‌تری هستند و می‌توانند کالای بادوام و مناسبی برای شما باشند!

توجه داشتن به اندازه اتاق و سالن قبل از خرید اسپیکر

بلندگوهای پایه‌دار و یا اسپیکرها یکی از چندین اکسسوری‌ها برای خانه هستند که انتخاب کردن آنها باید بر اساس اندازه محیط خانه و یا اتاق شما باشد تا شما بتوانید بهترین کیفیت و مقدار صدا را از آنها دریافت کنید. بسیاری از اسپیکرها و پارتی باکس‌ها نیازمند به یک متراژ خاصی هستند که بتوانند در آن فضا، به بهترین شکل خود عمل کنند.

عمل نکردن اسپیکرها در برخی از فضاهای بزرگ به دلیل بی کیفیت بودن آنها نمی‌باشد بلکه به دلیل قرارگیری غلط آنها در مکان است. سعی داشته باشید که اسپیکر خود را پس از انتخاب کردن بر اساس اندازه اتاق، در بهترین مکان قرار دهید تا صدای آن توسط اشیاء مختلف گرفته نشود. قرار دادن اسپیکرها بر روی دیوار و رعایت کردن فاصله آنها با بقیه وسایل منزل می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت و بلندی صدای آنها داشته باشد.

اندازه‌گیری اتاق و یا سالن خود قبل از خرید اسپیکر به روش آنلاین می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای سنجیدن و انتخاب کردن مقدار بلندی صدای اسپیکر و بلندگوی شما باشد!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *