معرفی ۶ اپلیکیشن برای ضبط نمایشگر اندروید

معرفی ۶ اپلیکیشن برای ضبط نمایشگر اندروید
  • 1398/8/24
  • زهرا معبودی
  • 0

فرقی ندارد که به چه هدفی می خواهید موفق به ضبط نمایشگر اندروید شوید. مهم این است که ابزاری را در دست داشته باشید که به شما کمک کند، بهترین فیلم در بهترین زمان بگیرید و بتوانید بدون دردسر و با کیفیت آن را مشاهده کنید. در گوگل پلی شمار زیادی از اپلکیشن های ضبط صفحه اندروید دیده می شود. اما من در این مقاله لیستی از بهترین اپ ها و راهکارها برای ضبط نمایشگر گوشی اندرویدی به شما معرفی خواهم کرد.

 

ضبط نمایشگر گوشی موبایل در اندروید ۱۰

اگر شما از اندروید ۱۰ استفاده می کنید، خبر خوب داریم و آن هم این که می توانید به راحتی به وسیله این اندروید و ابزارهایی که پشتیبانی می کند، موبایل تان را تنظیم کنید تا از نمایشگر تان فیلم بگیرد. البته در اندروید های پایین تر نیز برای برخی دیوایس ها این قابلیت فراهم است. شیوه تنظیمات برای فعال کردن ضبط نمایشگر اندروید ۱۰ را در این لینک بخوانید.

 

ضبط فیلم از صفحه اندروید با MNML Screen Recorder

اولین گزینه این لیست را با اپلیکیشن MNML Screen Recorder شروع می کنیم. این نرم افزار ضبط نمایشگر اندروید رایگان است. در واقع اپلیکیشنی اوپن سورس است که هیچ گونه مزاحمت و آزاری در خود نگنجانده است. این نرم افزار هر چند که هیچ گونه تبلیغاتی را پشتیبانی نمی کند اما بیشترین تمرکزش بر سهولت استفاده از آن است. بنابراین اگر می خواهید نرم افزار ساده ای برای ضبط صفحه اندروید خود داشته باشید می توانید روی MNML Screen Recorder حساب کنید.

ضبط فیلم از صفحه اندروید با MNML Screen Recorder

هر چند این اپلیکیشن دارای نسخه های بهبود یافته فراوانی نیست، اما استفاده از آن بسیار عالی است . قابلیت ضبط در این اپلیکیشن شامل حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه با نرخ بیت حداکثر ۲۴ مگابیت در ثانیه است. این یعنی کیفیت ۱۰۸۰ را پوشش می دهد. اما از ان جا که اندروید های بالاتر، این نرخ فریم را به خوبی نمایش نمی دهند و کیفیت را پایین می آورند، اما سازندگان در حال تلاش هستند تا این نرخ را افزایش دهند و کیفیت ضبط را بالا ببرند.

برای دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی اینجا را کلیک کنید. اگر برای دانلود از گوگل پلی مشکل دارید می توانید از منبع امن  Github  آن را دانلود کنید.

 

ضبط فیلم از نمایشگر اندروید با RecMe

RecMe برای آن دسته از کاربرانی که گوشی روت شده دارند یک گزینه عالی است اما اگر گوشی تان روت نشده باز هم می توانید از آن استفاده کنید اما کمی محدود تر!

بدین معنی که، کاربرانی که گوشی روت شده دارند می توانند صدا و تصویر روی نمایشگر را به راحتی ضبط کنند. اما کاربرانی که گوشی روت نشده دارند، می توانند فقط تصویر نمایشگر را ضبط کنند و از صدا خبری نیست.

ضبط فیلم از نمایشگر اندروید با RecMe

 

لینک پخش زنده فوتبال خارجی از اینترنت مجانی

 

این اپلیکیشن دارای امکانات مختلفی است از جمله:

  • کیفیت فیلمبرداری تا حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه
  • کیفیت بالای فیلم ۱۰۸۰p
  • یک دوربین جلو / پشت دوربین (برای کاربران حرفه ای)
  • ضبط میکروفون

رابط کاربری این اپلیکیشن قابل قبول است و موجب شده که با ویژگی های گوشی و اندروید ادغام شود و شما کمتر احساس کنید که از یک اپلیکیشن بیگانه استفاده می کنید.

همچنین خبر خوب دیگر این که این اپلیکیشن هم اکنون رایگان است.

برای دانلود این اپلیکیشن ضبط نمایشگر کلیک کنید

 

ضبط نمایشگر اندروید با ابزار رسمی گوگل پلی

اگر نمی خواهید هیچ گونه اپلیکیشن شخص ثالثی دانلود کنید ( چون احتمالا از امنیت خود مطمئن نیستید ) و می خواهید از گیم پلی خود فیلم بگیرید می توانید از ابزار رسمی خود گوگل پلی استفاده کنید.

برای استفاده از این اپلیکیشن آن را باز کنید و به صفحه اطلاعات بازی مورد نظر بروید. در ادامه می توانید به سادگی دکمه record را مشاهده کنید. این دکمه در کنار قابلیت های ضبط با کیفیت های  ۴۸۰p و ۷۲۰p به شما امکان می دهد تا از نمایشگر تان فیلم بگیرید.

ضبط نمایشگر اندروید با ابزار رسمی گوگل پلی

نمی توان گفت که این اپلیکیشن از امکانات عالی برخوردار است اما بخاطر یکپارچه سازی که ایجاد می کند قابل قبول است.

برای استفاده از این ویژگی برای ضبط موارد غیر بازی مراحل یاد شده را دنبال کنید و بعد از صفحه بازی ها خارج شوید. حالا این اپلیکیشن از نمایشگر گوشی تان فیلم ضبط می کند.

استفاده از این نرم افزار رایگان است و در گوگل پلی می توانید آن را پیدا کنید

 

اسکرین رکوردر اندروید Mobizen

Mobizen به طرز شایسته یکی از محبوب ترین برنامه های ضبط صفحه در فروشگاه Play است که ویژگی های زیادی از جمله ضبط کامل HD را با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ارائه می دهد.

اسکرین رکوردر اندروید Mobizen

این نرم افزار دارای چندین ابزار برای جذاب کردن فیلم های شما پس از ثبت آنها است. امکاناتی مانند امکان قرار دادن موسیقی پس زمینه از جمله ویژگی های برتر این نرم افزار است. همچنین می توانید با کمک این اپلیکیشن از بازی های خود فیلم بگیرید و با چهره خودتان فیلم ها را منتشر کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

فیلم گرفتن از نمایشگر اندروید با ScreenCam

ScreenCam اپلیکیشن ساده ای است که هدف آن ایجاد فیلم از نمایشگر اندروید است. با کمک این اپلیکیشن خبری از تبلیغات نیست و حجم زیادی روی گوشی شما اشغال نمی شود. با کمک این نرم افزار می توانید به سادگی، تنظیمات مورد نظر خود را روی نرم افزار اعمال کنید. از جمله این تنظیمات می توان به:

  1. تنظیم نرخ فریم ها ( حداکثر ۶۰ فریم در ثانیه )
  2. کیفیت فیلم
  3. میزان بیت فیلم
  4. تغییر وضوح ضبط

اشاره داشت.

فیلم گرفتن از نمایشگر اندروید با ScreenCam

خوشبختانه این اپلیکیشن به طور منظم دارای بروز رسانی هایی است و این موجب شده ابزارک هایی ارائه شود که به طور شناور می توانید ضبط را در صفحه کنترل کنید.

اما هنوز امکان استفاده از دوربین جلوی گوشی اندرویدی در ضبط در این اپلیکیشن فراهم نشده که به احتمال زیاد در آینده این اتفاق خواهد افتاد.

شما می توانید این اپلیکیشن رایگان و ساده و کاربردی را هم اکنون از این لینک دانلود کنید. 

 

اپلیکیشن اندرویدی ضبط صفحه نمایش AZ

AZ اپلیکیشن دیگری برای ضبط فیلم از نمایشگر گوشی اندرویدی است. خوشبختانه این اپلیکیشن برای کاربرانی که گوشی خود را روت نکرده اند به خوبی جواب می دهد. همچنین این اپلیکیشن دارای دکمه های ضبط و توقف ضبط است که کمک می کند فیلمی آموزشی و عالی طراحی کنید.

اپلیکیشن اندرویدی ضبط صفحه نمایش AZ

نکته بعدی این است که دارای امکانی به نام قابلیت ضبط و فعال سازی از دوربین جلوی گوشی است که برای استفاده از این قابلیت باید نسخه پولی اپلیکیشن را در دست داشته باشید.

برای یادگیری روش کار کردن با ضبط کننده نمایشگر اندروید az این لینک را کلیک کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید

آیا در این باره تجربه ارزشمندی دارید؟ یا از اپلیکیشنی مناسب تر از این لیست تا کنون استفاده کرده اید؟ نام این اپلیکیشن و تجربه خود را برای ما در بخش نظرات بنویسید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *