استفاده از هات میل به عنوان امیل ثانویه؟ خیلی مراقب باشید

  • 1388/5/15
  • ITTeach
  • 7

شما هم ممکن است دوتا ایمیل داشته باشید یکی مربوط به کار های مهمتان . و دیگری برای کارهایی مثل گرفتن خبرنامه ها خرید آنلاین یا ساختن اکانت برای عضو شدن در سایت های مختلف .

شاید شما هم مثل من بخاطر بی توجهی به امیل دومتون پسوردشو فراموش کنید. برای روزها هفته ها و ماهها به آن سر نزنید. اگه این طور باشید بخاطر فراموش کردن پسورد اکانت رایگان windows live Hotmail ممکن است اتفاقات بدی بیفتد.

با توجه به فایل های help ویندوز لیو :

اکانت رایگان ویندوز لايو اگر برای بیش از 270 روز وارد آن نشویدو یا در طی 10 روز اول پس از ثبت نام غیر فعال میشود .

بعد از اینکه غیر فعال شد همه ی پیام ها کانتکت ها و فولدر ها پاک میشوند و پیام هایی که به آن فرستاده شود به فرستنده پیام میفرستد که  این اکانت وجود ندارد. نام اکانت شما همچنان هست ولی اگر 90 روز دیگر غیر فعال بماند نام اکانت شما هم پاک میشود. اگر برای 365 روز از اکانت ویندوز لیو استفاده نکنید برای همیشه پاک میشود. برای کسی که برای کار های متفرقه اش از هات میل استفاده میکند چه معنی میدهد ؟ یعنی بعد از دوره ی غیر فعال بودن هر کسی میتواند با نام کاربری باطل شده ی شما وارد شود. یکی دیگر از ضرر های جانبی این است که کسی که با همان نام کاربری اکانتی بسازد و بر روی سایت هایی که صاحب قبلی عضو بوده از امکان فراموش کردن پسورد بروی سایت سرویس دهنده استفاده کند و از ایمیل شما استفاده میکند بدون آنکه متوجه شوید. با این روش خیلی از اکانت های Twitter گرفته شده .

اگر از هات میل استفاده میکنید برای جلو گیری از این اتفاق 2 راه دارید.

*در دوره های زمانی حداقل یک بار به آن وارد شوید

* از سرویس های دیگر مثل Gmail استفاده کنید

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
  1. کمی بیشتر در مورد هات میل توضیح دهید و همین طور بگویید که اگر من هات میل داشته باشم و همه اش به آن سر بزنم دیگر هیچ اتفاقی نمی افتد؟؟ و در باره ی ایمیل های یاهو هم برایم توضیح دهید که خوبی ها و بدی هایش چیست ولطفا به صورت کامل برایم بنویسید خیلی ازتون ممنونم

  2. سلام
    چند روزی است که نمی توانم وارد امیل های خود بشو م !
    و پام امده که نمی توانید وارد اکانت خود شوید چون که یک نفر قصد سوئ استفاده داشته !

    It looks like someone else might be using your account
    To help you—and only you—get back into amirrastegari@hotmail.com, we need to verify that it’s yours.
    و مداوم وارد account .live.comمی شوم
    لطفا من را راهنمایی کنید
    امیل من در هاتمیل : amirrastegari@hotmail.com

  3. سلام.
    من خودم ایمیل اصلیم هاتمیله و با این که حرف شما رو قبول دارم خیلی هم ازش راضیم.
    کسی نمی تونه هر ماه به ایمیلش سربزنه بره تو جیمیل ایمیل باز کنه و کسی هم که رمزشو فراموش می کنه و به دنباله رمز ایمیلش نیست چرا باید ایمیل داشته باشه؟
    درضمن من فکر می کنم امنیت هاتمیل بیشتر از سرویس های دیگه هست.

  4. سلام خوبين؟من هيميل هات ميل دارم ولي هركار ميكنم برنامش باز نميشه سايگن اينو ك ميزنم اصلا ايميلو پسورد نمياد ي پنجره ي سفيد باز ميشه چطوري وارد ايميلم بشم

  5. سلام من هات میل دارم تازه بازش کردم وقتی با موبایل میرم که وارد ایمیلم بشم میگه برو تو ایمیلت رمز فرستادم اونو بزن وارد شو.. راهنماییم کنید..

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *