آيفون محبوب‌ترين تلفن در آمريكا شناخته شد

  • 1388/10/7
  • ITTeach
  • 0

يافته‌هاي يك بررسي جديد نشان داد گوشي آيفون اپل محبوب‌ترين مدل تلفن در آمريكا در سال 2009 بوده است.

Iphone

بر اساس آماري كه به تازگي از سوي نيلسن انتشار يافت، آيفون با كسب چهار درصد سهم، مدل 8300 بلك‌بري شركت ريم را كه 7/3 درصد سهم داشت، كنار زده و در ميان تلفن‌هاي محبوب از ماه ژانويه تا اكتبر 2009، در رتبه برتر قرار گرفت.
مدل RAZR V3 موتورولا در مكان سوم قرار گرفت كه در آمريكا 3/2 درصد سهم به دست آورد و در مكان چهارم و پنجم به ترتيب مدل VX9100 enV2 و Voyager ال جي قرار گرفتند.
در مجموع دستگاه‌هاي بلك بري سهم بيشتري را كسب كردند؛ مدل 9530 كه به بلك بري استورم نيز معروف است با 4/1 درصد در مكان هفتم و سري 8100 از جمله Pearl با 2/1 درصد سهم در مكان دهم قرار گرفتند.
پيش از اين گزارش ديگري حاكي از اين بود كه آيفون با 9 ميليون كاربر آمريكايي از نظر ميزان استفاده در ماه اكتبر از ويندوز موبايل كه اندكي بيش از هفت ميليون كاربر داشت، پيشي گرفت. همچنين آيفون به همراه دستگاه پخش موسيقي آي پاد تاچ وب را تسخير كرده و بيشتر كاربران تلفن همراه به دنبال مشاهده دستگاه‌هايي در اينترنت بودند كه با سيستم عامل iPhone OS كار مي‌كردند. همچنین گفته می‌شود که اپل قصد دارد از نیمه دوم سال 2010 نسل جدیدی از آیفون را عرضه کند که به جای دوربین 2/3 مگاپیکسلی مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی است. OmniVision شرکتی که دوربین 2/3 مگاپیکسلی تلفن‌همراه «آیفون» را ارائه می‌کند، اعلام کرد که براساس توافقی که با اپل به امضا رسانده است برای نسخه آینده این تلفن همراه، دوربین 5 مگاپیکسلی عرضه می کند.
این «آیفون» جدید از نیمه دوم سال 2010 وارد بازار خواهد شد و به احتمال زیاد خبر رسمی این عرضه در کنفرانس اپل که قرار است ماه آینده در لاس وگاس برگزار شود، اعلام می‌شود. اپل همانند سال‌های گذشته در اجلاس «دنیای مک» که در ماه ژانویه برگزار می‌شود تعدادی از تازه‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری خود را معرفی می‌کند. براساس گزارش فاینشيال تایمز، تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که اپل علاوه بر نسل جدید «آیفون» از اولین نمونه «لوح- رایانه» خود در این کنفرانس رونمایی می‌کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *