سه PMP متنوع با نمايشگرهاي بزرگ از شركت بزرگ ViewSonic

  • 1388/11/5
  • ITTeach
  • 0

ViewSonic عرضه كرده است
شركت بزرگ ViewSonic كه يكي از توليد كنندگان بازار محصولات مصرفي الكترونيك و به خصوص انواع تلويزيون است، به تازگي به بازار پر رونق دستگاه‌هاي پخش چندرسانه‌اي قابل حمل هم وارد شده است. در حقيقت بازار اين محصولات آنقدر رونق دارد كه بسياري از شركت‌هاي توليد كننده را به خودش جذب مي‌كند.
26-01

اين شركت هم درست به همين دليل به تازگي با سه محصول جديد و متنوع به اين بازار وارد شده است تا بتواند سهمي هم از بازار اين محصولات به دست بياورد.
ViewSonic حالا سه مدل متنوع از دستگاه‌هاي پخش چند رسانه‌اي قابل حمل يا PMP را به بازار معرفي كرده است. اين محصولات جديد با مدل‌هاي VPD550T،VPD422T و VPD513T به بازار معرفي شده‌اند.اين محصولات طراحي‌هاي بسيار شبيه به هم داشته و قابليت‌هاي مشابه و متنوعي را در اختيار كاربرانشان قرار مي‌دهند. مدل VPD550T داراي يك نمايشگر بزرگ LCD لمسي با اندازه 5 اينچ است كه تصاوير را با وضوح HD براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين محصول مبتني بر حافظه فلش بوده و ظرفيت حافظه داخلي آن به 8 گيگابايت مي‌رسد.
مدل VPD422T هم با نمايشگر تمام لمسي 3/4 اينچي و حافظه داخلي 8 گيگابايتي قابليت‌هاي مختلفي را به كاربرانش مي‌دهد.
PMP مدل VPD513T هم مانند دو مدل ديگر داراي نمايشگر لمسي بزرگ با اندازه 5 اينچ است و تصاوير را با وضوح 720 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
اين محصولات با انواع كارت‌هاي حافظه SD، SDHC و microSD هم سازگاري داشته و امكاناتي مانند نمايش عكس و فايل‌هاي متني، ضبط صداي ديجيتالي و مجهز بودن به پورت‌هاي HDMI و USB را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.
شركت ViewSonic اعلام كرده است كه اين محصولات را به ترتيب با قيمت‌هاي 199 دلار، 99/189 دلار و 179 دلار به تازگي به بازار عرضه كرده و به فروش مي‌رساند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *