روح تک تیر انداز(اخبار بازی)

  • 1389/3/22
  • ميثاق جراحي
  • 0

روح تک تیر انداز

Sniper Ghost Warrior

این بازی شما را در غالب یک تک تیر انداز حرفه ای نیروی دریایی امریکا قرار می دهد و شما را وادار می کند که با کمترین سر و صدایی ماموریت خود را به پایان برسانید.

این بازی در تاریخ 29 ماه Jun بر روی کنسول خانگی Xbox360 و کامپیوتر های خانگی PC منتشر خواهد شد .البته از حالا پیش بینی می کنم که این بازی انطوری که باید باشد نیست زیرا که شرگت City Interactive مسئولیت ساخت این بازی را بر عهده دارد.

بازی هایی که از این شرکت منتشر شده اصلا خوب نیستند و بسیار مبتدی طراحی شده اند به همین دلیل این احتمال وجود دارد که این بازی هم مانند سایر بازی های قبلی این شرکت محصول خوبی از اب در نیاید.

گرافیک بازی با توجه به عکس های ان خوب است و به نظر می رسد از موتور گرافیکی unreal Engine3  برای طراحی محیط و دیگر جزئیات استفاده شده است.

لوکیشن ها و بشتر مراحل بازی شامل جنگل ها و پایگا های نظامی مخفی در دل این جنگل ها هستند ولی هنوز هدف این روح تک تیر انداز برای رفتن به این چنین مکان هایی مشخص نیست.

از دیگر نکات بازی می توانم به سوم شخص بودن ان اشاره کنم .طریق نشان دادن شخصیت بازی مانند بازی های Lost Planet و Just Cause 2 است و کنترل و نشانه گیری هم از این حالت همیشه روتین پیروی خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *