ارباب سایه هاکنسول های شما را حکمرانی می کند !

  • 1389/6/5
  • ميثاق جراحي
  • 0

Castelvania Lord of Shadow

اولین نگا ه به بازی حکمران سایه

کسلوانیا : حکمران سایه  بازی آینده از سری  بازی های کسلوانیا است در این بازی ماجراجویی فانتزی حوادث در جنوب اروپا و در قرون میانه به تصویر کشیده می شود. این بازی  توسط MercurySteam و محصولات کوجیما (کونامی) در 2010 میلادی منتشر می شود.

بازی در ابتدا به عنوان حکمفران سایه اعلام شد و بدون اتصال و جدا از سری بازی های پیشین کسلوانیا ذکر شده و با توجه به این موضوع کونامی برنامه های خود را به طور اساسی در جهت کسلوانیا اسطوره های مخفی نگاه داشته بود

توسعه دهندگان تلاش کرده اند تا دسترسی این بازی به  مخاطبان جدید به راحتی صورت گیرد و وقفه ی زمانی این بازی از سری بازی های کسلوانیای قبلی به نوعی بازیکن های تازه وارد را همواره برای یک بازی خوش ساخت نفش افزینی اماده کند .

حکمفرمانی سایه بر پایه موتور گرافیکی MercurySteam پایه ریزی شده است و حضور کوجیما در توسعه بازی او را تبدیل به “حل مسائل بر اساس نظر خلاق کرده است”   به طور مثال مشاوره برای تیم دیوید کاک طراح ارشد بازی و  طراحی مجدد برخی از شخصیت های سرب ، گابریل ، که جزو شخصیت های اصلی و بیاد ماندنی سری بازی ها هستند .

نمره موسیقی بازی است که توسط آهنگساز اسپانیایی اسکار Araujo نوشته شده و با استفاده از 120 قطعه ارکستر ، از جمله 80 نفر گروه کرو علاوه بر  این  وجود تم ها  و موسیقی قبلی کسلوانیا و هم چنین ویژگی سی دی موسیقی متن فیلم نیز در نسخه های محدودی از بازی گنجانده  شده است

در طول توسعه و ساخت بازی  حکمران سایه از سری بازی های  کسلوانیا  , این بازی در لیست های  متعدد برای پرفروش ترین بازی  ویدئویی   پیش بینی خواهد شد.

به رغم پیش بینی های سنگین ، دیودیکاک اشاره کرد که هنوز تعداد کمی از طرفداران  هستند که دوست ندارند بازی  به فرمت سه بعد ی منتقل شود.  ولی باز هم او اظهار داشت که این باز ی هم مانند تمام سری های پیشین از این شاهکار دارای شکست ها و پیروز هایی خواهد بود.

سوال :

ایا به نظر شما انتقال سبک بازی به حالت سوم شخص سه بعدی می تواند موفقیت بازی را بیشتر کند یا خیر؟

ایا این بازی می تواند رقیبی برای بازی هایی چون خدای جنگ و شیطان هم می گرید باشد؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *