ارائه آنلاک جدید iOS 5.0.1 تا دوشنبه آینده

ارائه آنلاک جدید iOS 5.0.1 تا دوشنبه آینده
  • 1390/10/4
  • سیدمیلاد حسيني
  • 6

3 روز پیش تیم توسعه آیفون خبر از ارائه آپدیت جدید Redsnow برای iOS 5.0.1 تا دوشنبه آینده داد. در خبرها آمده که تیم توسعه بصورت کامل هنوز موفق به ارائه این آپدیت نشده است. متاسفانه این آپدیت از نظر بعضی ها نام تجاری جدیدی در این انتشار ندارد و مانند نسخه های قبل همان baseband ها را Unlock می کند. از قبیل:

–          iPhone 4  v01.59.00

–          iPhone 3G/3GS v04.26.08 , 05.11.07, 05.12.01, 05.13.04 , 06.15.00

فقط امیدواریم که Pod2g بزودی محدودیت jailbreak را نداشته باشد و با این نسخه به پیشواز کریسمس برویم.

 

منبع: pandaapp.com

——————————-

– Redsn0w: رد اسنو یکی از برنامه های زیر مجموعه سیدیا است که می توان از طریق آن فریمورهای مختلف را روی محصولات مختلف مثل آیفون، آی پد و … نصب نمود.

– Jailbreak: قابلیتی که از طریق آن دسترسی نصب برنامه و اعمال تغییرات در بخش های سیستمی iOS و تم ها به کاربر داده می شود.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. سلام.من يه ايفون 4 لاك دارم كه يك ماه پيش خودم ورژن اونو به 5.0.1 اپديت كردم والان هم هركاري ميكنم نميتونم اكتيوش كنم.خواستم بپرسم ايا راهي هست واسه انلك كردنش ممنون ميشم اگه كمكم كنيد.در ضمن بيس باندش رو هم نميدونم

  2. سلام دوست عزیز…اگه بیس باند شما به 4.11 تغییر کرده که راهی‌ واسه آنلاک نیست، البته فعلا تا نسخه جدید جیلبریک بیاد.
    اما اگه بیس باندش 4.10 هستش راه حل های زیر رو بایستی انجام بدی..

    راه حل ها
    ۱- سیم کارت اصلی‌ رو بندازید و کافیه که به آیتونز وصل کنید. ۵-۱۰ ثانیه اکتیو میشه

    ۲- با کاستوم فیرمور اکتیو شده ریستور کنید

    ۳- با Redsn0w جیلبریک کنید و اکتیو میشه
    .
    .
    راه 3 فکر کنم دم دست تر باشه..موفق باشی

  3. سلام مجدد
    عذر ميخوام كه باز مزاحمتون شدم.اما چون واقعا بلد نيستم مجبورم بپرسم منظورتون ازredsnowچيه و چه جوري بايد اين كار رو كرد.البته چند تا مغازه تو علايدين بردم كه حتي نگاه هم نكردن و فقط گفتن هنوز نيومده.واقعا معزرت ميخوام كه تند تند مزاحمتون ميشم

  4. سلام…خواهش میکنم کامی عزیز.
    رد اسنو یک برنامه هستش که از طریق اون می تونید دستگاه خودتون رو جیلبریک کنید. جلبریک هم اصطلاحی هستش که به واسطه ا.ن می تونید دستگاه خودتون رو آنلاک و آماده برای نصب برنامه بکنید، یه جورایی برداشتن تنظیمات امنیتی کارخانه ای هستش. هم رد اسنو و هم جیلبریک مخصوص دستگاه خودتون رو می تونید از اینتزنت دانلود کنید.
    – نکته : هر فریمور (سیستم عامل دستگاه) با یک نسخه رد اسنو خاص کار میکنه پس توجه کن که رد اسنو مربوط به همون فریموری که دانلود میکنی رو از اینترنت بگیری.

    نمی تونم دقیقا اسم منبع فارسی برای راحتی کارت نام ببرم چون تبلیغ میشه و پا روی قوانین سایت گذاشتن محسوب میشه ولی یه سرچ تو سایت های فارسی بزنی خیلی راحت میتونی اینارو پیدا کنی…موفق باشی

  5. با سلام و عرض ادب
    آقامهدی لطفا” کمک کنین چرا من هر چی این مشکل رو مینویسم کسی بهم جواب درستی نمیده من یه گوشی 3gs لاک دارم که به 5 آپدیت کردم به امید اینکه بیس باندش عوض بشه از شر 6.15 خلاص بشم اما نشد نمیدونین چرا ؟ بعدش با ultrasnow 1.2.5 آنلاک کردم اما نشد به 4.3.3 برگشتم اما بازم آنتن ندارم و no service و یا سرچ میزنه و مشکل اینه که نمیدونم چرا هر ورژن از ultra رو که میریزم آپدیت میکنه به 1.2.5 و 1.2.3 روش نصب نمیشه اگه کسی همچین مشکلی داشته و رفع شده لطفا” کمک کنه ممنون میشم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *