اپلیکیشن اخبار ۳۶۰ برای ویندوز فون ۷

اپلیکیشن اخبار ۳۶۰ برای ویندوز فون ۷
  • 1390/12/2
  • بابک
  • 0

خبار ۳۶۰ نام یک اپلیکیشن خبری محبوب و پرطرفدار است که به تازگی برای ویندوز فون ۷ هم عرضه شده است. اپلیکیشن‌های زیادی برای خواندن اخبار تاکنون عرضه شده‌اند؛ ولی اخبار ۳۶۰ با آن‌ها تفاوت دارد چرا که اخبار را از بیش از ۳۰۰ منبع مختلف جمع‌آوری می‌کند و به صورت یک‌جا برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید اخبار را براساس موضوعشان دسته‌بندی کنید، اخبار مربوط به منطقه خودتان را ببینید و یک منوی کاملا جداگانه برای تصاویر داشته باشید.

اپلیکیشن با نمایش مهم‌ترین اخبار روز باز می‌شود. اخبار براساس زمان ارسالشان در سایت منبع رده‌بندی می‌شوند. اگر شما دنبال اخبار مرتبط با کلیدواژه خاصی هستید، می‌توانید از گزینه جستجو استفاده کنید که با استفاده از آن تنها تصاویر مربوط به اخبار پیداشده را خواهید دید. برای دیدن جزییات خبر باید تصویر آن را انتخاب نمایید. برای دیدن اخبار مرتبط با محل زندگی خود گزینه GPS را برگزینید و به این ترتیب این اپلیکیشن تبدیل به شبکه خبری محلی شما خواهد شد. شما می‌توانید تنظیمات مربوط به محل اقامتتان را از بخش تنظیمات تغییر دهید.
کار اپلیکیشن اخبار ۳۶۰ فقط نمایش اخبار و البته به‌اشتراک‌گذاری آن‌هاست. در هنگام خواندن یک خبر شما می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا با پست الکترونیک برای دوستانتان آن را بفرستید. شما همچنین می‌توانید اندازه فونت خبر را هم تعیین کنید. دسته‌بندی‌های زیادی برای اخبار در این اپلیکیشن وجود دارد که شما می‌توانید آن‌هایی را که علاقه‌ای به اخبارشان ندارید به راحتی حذف کنید.
این اپلیکیشن با به‌روزرسانی جدیدش بهتر هم شده است. با این به‌روزرسانی، اپلیکیشن اخباری که شما بیشتر می‌خوانید و به اشتراک می‌گذارید را تشخیص داده و براساس آن اخبار جدید را نمایش می‌دهد. اخبار ۳۶۰ یک اپلیکیشن رایگان است که از طریق لینک زیر قابل دریافت می‌باشد.
دریافت اخبار۳۶۰

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *