اولین موس دارای خنک کننده مجزا

اولین موس دارای خنک کننده مجزا
  • 1391/4/17
  • امیر امام جمعه
  • 0

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که علاقه شدیدی به بازی ها رایانه ای دارید؟ و آیا پس از مدتی دست شما خسته میشود و عرق میکند؟ خب پس راه حل مشکل شما یک موس به همراه خنک کننده مجزا است. شرکت  Thermaltake یکی از تولید کنندگان قطعات جانبی کامپیوتری محصول جدید خود را با نام  Tt eSports Element Cyclone معرفی کرد. این موس مخصوص بازی است و دارای یک خنک کننده مجزا در جلوی خود میباشد که برای خنک کردن دست کاربر در هنگام بازی طراحی شده است.

البته این شرکت در قبل نیز موس هایی را برای علاقه مندان به بازی طراحی کرده بود که دارای یک خنک کننده در داخل خود بودند. ولی Cyclone اولین نسخه از این موس ها است که دارای یک فن خنک کننده مجزا در بیرون خود میباشد. هم چنین اگر دست شما به اندازه کافی خنک شد و یا به هر دلیلی قصد استفاده از فن خنک کننده موس را نداشتید میتوانید آن را به آسانی از موس جدا کنید.

البته این موس به علت داشتن فن خنک کننده قابلیت استفاده بدون سیم را ندارد ولی با این حال نیز یک محصول بسیار خلاقانه و تک به شمار میرود و کاربرد بسیاری برای علاقه مندان به دنیای بازی های رایانه ای دارد. تاکنون اطلاعات بیشتری درباره ی این سری از موس های بازی مانند قیمت و تازیخ عرضه منتشر نشده است.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *