ایسر تایید کرد : دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون 8

ایسر تایید کرد : دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون 8
  • 1391/5/1
  • علیرضا
  • 0

گرچه شرکت ایسر نقش مهمی در بازار تلفن های هوشمند ندارد اما این شرکت به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد دستگاه هایی مبتنی بر نسل بعدی سیستم عامل های موبایلی شرکت مایکروسافت یعنی ویندوز فون 8 تولید کند .

طی کنفرانسی که در کشور چین برگزار شد ، آقای Chen Guowei مدیر گروه تجارت جهانی اسمارت فون شرکت ایسر اعلام کرد این شرکت در حال کار بر روی دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون 8 میباشد که انتظار میرود در نیمه دوم سال 2013 به بازار عرضه شوند . ظاهرا شرکت ایسر معتقد است که عرضه گوشی های Allegro که مبتنی بر ویندوز فون 7 بوده اند و پلتفرم موبایل شرکت مایکروسافت مدت زمانی احتیاج دارد تا به بازخورد قابل قبولی در بازار برسد . با این حال به نظر میرسد که شرکت ایسر قصد دارد تا یک بار دیگر ذهنیت خود را نسبت به ویندوز فون تغییر دهد و بار دیگر شانس خود را با ویندوز فون 8 امتحان کند . با توجه به صحبت های آقای Guowei این شرکت قصد دارد تا سرمایه گذاری سنگنی در بخش دستگاه های مبتنی بر ویندوز فون 8 انجام دهد .

البته لازم به ذکر است که شرکت ایسر تمرکز خود را بر روی سیستم عامل آندروید شرکت گوگل تا زمان عرضه اولین گوشی مبتنی بر ویندوز فون 8 در سال آینده ، حفظ خواهد کرد . البته شرکت ایسر در مورد اینکه قصد دارد تمرکز خود را بر روی هر دو سیستم عامل ( آندروید و ویندوز فون ) قرار دهد یا خیر ، اطلاعاتی منتشر نکرده است ، اما در هر صورت در آینده نزدیک در این مورد بیشتر خواهیم دانست .

از زاویه ای دیگر نیز اگر بخواهیم به این قضیه نگاه کنیم ، ممکن است که ایسر از نوکیا عقب بماند . چون شرکت نوکیا اعلام کرده است که تا پایان سال جاری اولین گوشی هوشمند خود که مبتنی بر ویندوز فون 8 است را به بازار عرضه خواهد کرد .

در عین حال شرکت ایسر به منظور حمایت خود از سیستم عامل آندروید ، به تازگی قصد عرضه دو گوشی هوشمند با نسخه 4 سیستم عامل آندروید ( بستنی حصیری ) در کشور چین را دارد . البته هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد منتشر نشده اما این دو اسمارت فون در کشور چین عرضه خواهند شد .

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *