فرابید سبک نوینی از مزایدات

فرابید سبک نوینی از مزایدات
  • 1391/8/20
  • ITTeach
  • 0

امروزه با توجه به اهمیت صرفه جویی در زمان و هزینه، گسترش خدمات اینترنتی در زمینه های مختلف از قبیل امور بانکی، خرید و فروش کالا، تبلیغات و غیره به این مهم کمک شایانی نموده است. در این بین خرید و فروش کالاها از طریق مزایده و حراج در کشورهای پیشرفته طرفداران بسیاری پیدا کرده است. از این رو با توجه به احساس نیاز به وجود یک پایگاه اینترنتی مطمئن و معتبر در این زمینه ایده وبسایت فرابید شکل گرفت .

در فرابید سبک نوینی از مزایدات اینترنتی را تجربه خواهید کرد. به این صورت که با ثبت نام رایگان و انتخاب مزایده کالای مورد نظر و خرید بلیط ورودی مزایده مذکور، در مزایده شرکت می کنید. با شروع مزایده، قیمت پیشنهادی خود را در زمان مشخص به صورت رایگان ارائه داده و با مدیریت زمان و تعداد پیشنهادات باقیمانده خود، مزایده کالای مذکور را برنده شده و با قیمتی شگفت انگیز آن را خریداری کنید.

 

در صورت برنده نشدن در مزایده نیز می توانید تا 12 ساعت پس از اتمام مزایده، ما به التفاوت قیمت اصلی کالا و مبلغ پرداختی بلیط ورودی را پرداخت کنید، سپس با واحد پشتیبانی فرابید تماس بگیرید و کالای مورد نظر خود را مقابل درب منزلتان دریافت نمایید.

تمامی کالاها، اعتبارات خرید و کوپن های تخفیفی در فرابید از طریق مزایده به فروش می رسند و معمولا مبلغ نهایی فروش آنها بین 20 تا 70 درصد قیمت اصلی آن کالا یا خدمات است.
 
فرابید در پایگاه ساماندهی وزارت ارشاد ثبت شده و بر طبق قوانین تجارت الکترونیک متعهد می گردد که تنها اجناس دارای گارانتی معتبر و مورد تایید وزارت بازرگانی را به فروش برساند. به این ترتیب کلیه اجناس، کاملا نو و آکبند بوده و از برترین برندها و گارانتی های موجود در بازار می باشند. همچنین ارسال کلیه کالاها به سراسر ایران رایگان و بر عهده فرابید می باشد.

برای آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت سایت و برطرف شدن ابهامات و سوالات، می توانید به راهنمای تصویری، قوانین و حقوق مشتری موجود در سایت مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *