ال جي تلويزيون OLED‌ منحنی شکل خود را در CES 2013به نمايش گذاشت

ال جي تلويزيون OLED‌ منحنی شکل خود را در CES 2013به نمايش گذاشت
  • 1391/10/30
  • ITTeach
  • 0

ال جي براي اولين بار از تلويزيون OLED جديد خود با طراحي متفاوت منحني شكل،‌ در نمايشگاه CES 2013 لاس وگاس پرده برداري كرد. EA9800 در ابعاد 55 اينچ اولین تلویزیون داراي صفحه نمايش منحني است كه از تكنولوژي Cinema 3D پشتيباني مي كند. خميدگي صفحه نمايش در اين محصول سبب مي شود كه فاصله تمام نقاط تصوير از چشم افراد یکسان و مشكل موجود در تلويزيون هاي مسطح را نیز برطرف گردد.

LG ELECTRONICS OLED TV

تلويزيون هاي OLED ال جي از تصويري كاملا” واقعي و شفاف برخوردار مي باشند. این محصول مجهز به تکنولوژی چهار رنگ در پیکسل و Color Refiner بوده و از قابلیت ارائه تصاویری روشن، واضح و با دقت رنگ بالا برخوردار است. تکنولوژی چهار رنگ در پیکسل ال جی با استفاده از ساب پیکسل‌های رنگ سفید، تصویری با دقیق‌ترین رنگ‌ها و کاملا” طبیعی به شما ارائه می‌کند. علاوه بر این، تکنولوژی جدید WRGB در این OLED، آن را در مقایسه با سیستم ‌های متداول سه رنگ RGB متفاوت ساخته است. طراحی بدون قاب این تلویزیون، صفحه نمایشی یکپارچه با زاویه دید عالی فراهم آورده و همچنین زیبایی ظاهری دستگاه آن را برای هر دکوراسیونی مناسب ساخته است. تلويزيون 55 اينچي OLED ال جي داراي نسبت كنتراست بسيار بالا بوده و همچنين از زاويه ديد گسترده‌ و روشنايي فوق العاده تصوير برخوردار است.

از آنجایی که OLED ها نور خودشان را تأمین می کنند، نیازی به نور پس زمینه وجود ندارد و بنابراین با یک تلویزیون باریک و سبک روبرو هستیم که در دسته بندی تلویزیون های هوشمند نیز قرار می گیرد.

EA9800 داراي طراحي بسيار مدرني بوده و صفحه نمايش منحني آن بدون هيچ خطاي ديدي بهترين تجربه مشاهده تصاوير را برايتان فراهم مي كند. استفاده از فيبر پلاستيكي مخصوص و بدون كربن (CFRP) در ساخت قاب خارجی دستگاه، این امکان را به ال ‌جی داده تا تلویزیون OLED خود را باریک و سبک طراحی کند، به طوری که ضخامت قاب آن تنها 4 میلیمتر و وزن دستگاه نیز معادل 10 کیلوگرم است.

طراحي بدون قاب و بسيار باريك اين تلويزيون،‌ صفحه نمايشي يكپارچه با زاويه ديد عالي فراهم آورده است و از سوي ديگر نيز طراحي CINEMA SCREEN ال جي لبه هاي اين دستگاه را كاملا” از ديد شما پنهان و بهترين تجربه مشاهده تصاوير دو بعدي و سه بعدي برايتان فراهم مي كند. همچنين نصب و راه انداري اين محصول بر روی دیوار توسط پایه مخصوص بسیار آسان و به راحتي توسط يك فرد امكان پذير مي باشد. فاصله كمتر از يك اينچ بين ديوار و تلويزيون OLED شما، ‌اين شاهكار طراحي ال جي را به يك اثر هنري تبديل كرده است.

علاوه بر اين،‌ كنترل لمسي هوشمند ال جي یکی از تفاوت هاي تلويزيونOLED  ال جي با محصولات دیگر رقباست. در پايين صفحه نمايش نيز كليدهاي لمسي تجربه متفاوتي را از كنترل عملكرد هايي مانند تغيير كانال ها،‌ تنظيم صدا يا خاموش كردن دستگاه، در اختيار شما قرار مي دهند.

تلويزيون هاي OLED ال جي تركيبي از تكنولوژي منحصر به فرد CINEMA 3D ال جي به همراه قابليت هاي تلويزيون هوشمند بوده و تصويري يكپارچه با كيفيت بي نظير برايتان به ارمغان مي آورد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *