Real Boxing برای علاقه مندان به بوکس

Real Boxing برای علاقه مندان به بوکس
  • 1391/12/28
  • امیر امام جمعه
  • 0

بازی Real Boxing یکی از بزرگترین بازی هایی است که تا به حال برای دستگاه های دارای Tegra 3 معرفی شده است. البته این بازی قبل تر برای iOS نیز منتشر شده بود ولی این نسخه مخصوص از بازی برای اندروید توسط توسعه دهندگان NVIDIA بهینه سازی شده است. پس اگر یک موبایل و یا تبلت دارای Tegra 3 را در دسترس دارید پیشنهاد میکنیم این بازی را نیز امتحان نمایید.

1

همان طور که گفتیم Real Boxing برای پلتفرم Tegra بهینه سازی شده است پس باید انتظار گرافیک بالایی را در این مورد داشته باشیم. کاربران دستگاه های اندرویدی که بسیاری از آنها بر اساس این فناوری کار میکنند ، میتوانند از این بازی و گرافیک خوب آن لذت ببرند. در طول بازی نیز باید به مبارزه در رینگ می پردازید که در کنار آن قابلیت های بسیار دیگری نیز وجود دارد. هر چه که در مسابقه های بیشتری شرکت کنید رتبه بالاتری را نیز کسب کنید و موفق خواهید شد تا کمربند های مخصوص را دریافت نمایید.

2

هم چنین مینی گیم هایی نیز در طول بازی وجود دارند که به شما کمک میکنند ورزشکار خود را برای مسابقات بیشتر آماده کنید. در این بازی ها انرژی ها و تکنیک های جدیدی را یاد خواهید گرفت که در رینگ مسابقه برای شما مفید واقع می شوند. در ادامه با ابزار و وسایل جدید رو به رو خواهید شد و میتوانید از این طریق اقدام به شخصی سازی ورزشکارها نمایید.

3

برای دانلود رسمی این بازی میتوانید از طریق فروشگاه اندروید (Google Play) اقدام نمایید. قیمت آن نیز 4.99 دلار است.

منبع : Slashgear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *