GeForce GTX 760 پردازشگر گرافیکی جدید شرکت NVIDIA

GeForce GTX 760 پردازشگر گرافیکی جدید شرکت NVIDIA
  • 1392/4/5
  • امیر امام جمعه
  • 2

شرکت NVIDIA به صورت رسمی پردازنده گرافیکی جدید خود را با نام GeForce GTX 760 معرفی کرد که دارای قیمت 249 دلاری می باشد. در این پردازشگر گرافیکی از معماری Kepler استفاده شده است و توانسته قدرت بیشتری نسبت به هم خانواده قبلی خود یعنی GTX 660 نشان دهد. شرکت NVIDIA با عرضه چنین محصولی بازار های بازی و گیمر ها را هدف قرار داده است و انتظار می رود در ماه های آینده استقبال خوبی از این محصول شود.

geforce-gtx-760-style1-1-580x336

پردازشگر GTX 760 طیف وسیعی از فناوری های رایج در صنایع بازی سازی را پشتیبانی می کند که شامل TXAA و موتور PhysX نیز می شود.  هم چنین کاربرانی که علاقه مند به اورکلاک کردن دستگاه ها هستند می توانند از فناوری GPU Boost 2.0 استفاده نمایند.

در مقایسه های انجام شده محصول جدید NVDIA نسبت به GTX 275 بارها سریع تر بوده و نسبت به GTX 560 نیز دو برابر سرعت بیشتری دارد. این پردازشگر گرافیکی سیستم هایی همانند Geekbox ، Digital Storm ، AVADirect  Cyberpowerو … را در اختیار کاربر قرار می دهد که سرعت پردازش را سریع تر از قبل می نماید. در جدول پایین می توانید مقایسه GTX 760 را با GTX 660 در زمینه بازی های محبوب مشاهده کنید.

a-580x471

در سوی دیگر شرکت سازنده به تازگی نسخه آزمایشی درایور Geforce 320.49 را منتشر کرده است که کاربران هم اکنون می توانند آن را از وب سایت مخصوص به Geforce دانلود نمایند. در این درایور جدید برخی از ویژگی ها بهبود یافته اند و مشکلاتی نیز بر طرف شده اند. این شرکت درایور جدید را برای افرادی توصیه می کند که قصد دارند بازی های تازه منتشر شده را به آسانی اجرا نمایند.

+ منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام این کارت گرافیک تو ایران امده یا نه اگه اومده قیمتش حدود چقدره لطفا جواب بده برام خیلی مهمه. ممنون

    1. خیر دوست عزیز هنوز وارد کشور نشده

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *