با اسمارت فون Droid MAXX موتورولا ؛ تا 48 ساعت بدون شارژ مجدد کار کنید !

با اسمارت فون Droid MAXX موتورولا ؛ تا 48 ساعت بدون شارژ مجدد کار کنید !
  • 1392/4/19
  • سهیل دارائی
  • 0

از باتری خالی کردن و شارژ مداوم اسمارت فون اندرویدی خود به ستوه آمده اید ؟ آیا استرس باتری خالی کردن اسمارت فونتان شما را آزار می دهد؟ Droid MAXX موتورولا شما را از شر شارژ کردن باتری اسمارت فونتان نجات می دهد !

droid-ultra-battery

تصویری که مشاهده می فرمایید ؛ مربوط به تبلیغی است که با همکاری کمپانی موتورولا و شبکه مخابراطی ورایزون تهیه شده است.در این آگهی اسمارت فون جدیدی که موتورولا قصد دارد آن را به جای Droid RAZR MAXX روانه بازار دنیای موبایل کند و در حقیقت جایگزینی برای Droid RAZR MAXX باشد نمایش داده شده است.البته این نکته را اضافه کنم که امروز این تصویر مانند سایر اطلاعاتی که از سایر برندهای معتبر به بیرون درز پیدا میکند ؛ به بیرون درز پیدا کرده است.باید صادقانه و بدون جانب داری بگویم که Droid RAZR MAXX برند موتورولا از لحاظ طول عمر باتری از سایر اسمارت فون های برندهای دیگر یک سرو گردن بالا تر است.برند موتورولا بلندپروازی کرده است و رویای این را دارد که بتواند خودش رکورد خودش را بشکاند! !

موتورولا قصد دارد اسمارت فون جدید خود را که Droid MAXX جایگزین مدل قبلی نماید.شایعاتی از Droid MAXX به گوش رسیده است که این اسمارت فون مجهز به باتری قوی 9000 میلی آمپر ساعتی است !برند موتورولا مدعی شده است که Droid MAXX مجهز به این باتری فوق العاده ؛ تا 48 ساعت کامل ( دو شبانه روز ) به شارژ باتری نیاز ندارد ! بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا شما نگران باتری خالی کردن اسمارت فون خود باشید و مدام استرس این ماجرا را به جان بخرید ! شنیده ها حاکی از این است که در ساخت این اسمارت فون ؛ موتورولا دست تنها نبوده است و کمپانی گوگل هم کمک های شایانی به برند موتورولا داشته است.گفتنی است که کمک های کمپانی گوگل ؛ در جهت بهینه سازی چیپ ست ها و تراشه های موجود این اسمارت فون ؛ برای کاهش انرژی مصرفی و بالا رفتن طول عمر باتری این اسمارت فون است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *