صفحه نمایش کدام یک از اسمارت فون های Samsung Galaxy S5 ؛ HTC One M8 ؛ Sony Xperia Z2 و LG G Pro 2 برتر است؟!

صفحه نمایش کدام یک از اسمارت فون های Samsung Galaxy S5 ؛ HTC One M8 ؛ Sony Xperia Z2 و LG G Pro 2 برتر است؟!
  • 1393/1/8
  • سهیل دارائی
  • 1

Capture

در این مقاله قصد دارم تا صفحه نمایش اسمارت فون های پرچم دار برند های معتبر جهان را با هم مقایسه نمایم.با توجه به این که تا به حال Samsung Galaxy S5 و Sony Xperia Z2 در همه نقاط جهان در دسترس عموم نیستند ؛ اما پایگاه اینترنتی چینی زبان ePrice ؛ در اقدامی جالب توانسته است صفحه نمایش پرچم داران برندهای Samsung  ؛ HTC  ؛ Sony  و LG را با یکدیگر قیاس کند.

Capture

اگر به خاطر داشته باشید ؛ نمایش گر اسمارت فون  LG G Pro 2 ؛ 5.9 اینچی است و در میان پرچم داران برندهای Samsung  ؛ HTC  و Sony ؛ اسمارت فون  LG G Pro 2 بزرگ ترین صفحه نمایش را دارد.

اسمارت فون دوم از این حیث ؛ HTC One M8 می باشد که پنج اینچی است و به ترتیب دو اسمارت فون Samsung Galaxy S5 و Sony Xperia Z2 در مقام سوم و چهارم جای می گیرند.

Capture

Capture

یکی از نکات جالبی که در این عکس ها توجه مرا جلب کرد این بود که ؛ اسپیکرهای  BoomSound تعبیه شده برای اسمارت فون HTC One M8 ؛ سبب می شوند تا HTC One M8 از Samsung Galaxy S5 ابعاد بزرگ تری داشته باشد ! این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که هر چهار پرچم دار ؛ دارای کیفیت تصویر ( رزولیشن ) 1080 در 1920 پیکسل می باشند.

Capture

Capture

Capture

گفتنی است که بیش ترین تراکم پیکسلی در این بین (441 پیکسل بر اینچ) ؛ نصیب اسمارت فون HTC One M8 می شود و کم ترین تراکم پیکسلی ( 373 پیکسل بر اینچ ) ؛ نصیب اسمارت فون LG G Pro 2 می گردد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *