Moto E موتورولا ، ارازن و قدرتمند!

Moto E موتورولا ، ارازن و قدرتمند!
  • 1393/2/24
  • سهیل دارائی
  • 0

سرانجام انتظار ها به پایان رسید و برند موتورولا طی برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خود درشهرهای  لندن و دهلی نو، از اسمارت فون MOTO E پرده برداری کرد. در ادامه به معرفی این اسمارت فون می پردازیم.

Capture

اسمارت فون Moto E موتورولا، مجهز به نمایشگری 4.3 اینچی با رزولیشن qHD و تراکم پیکسلی ۲۵۶ppi است. این نمایش گر با پوشش کورنینگ گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و طبق ادعای موتورولا این نمایش گر در برابر خیس شدن و پاشش آب مقاوم است.

Capture

مغز متفکر اسمارت فون Moto E موتورولا را یک پردازنده دوهسته ای ۱٫۲ گیگاهرتزی Cortex A7  تشکیل می دهد. گفتنی است که این اسمارت‌فون نوظهور تنها از یک گیگابایت حافظه رَم برخوردار است و حافظه داخلی تعبیه شده برای آن، چهار گیگابایت است. البته لازم به توضیخ است که از این چهار گیگابایت حافظه داخلی، فقط ۲٫۲۱ گیگابایت توسط کاربر قابل دسترسی است! البته جهت افزایش حافظه می توان از کارت حافظه خارجی استفاده نمود. این اسمارت فون تا ۳۲ گیگابایت حافظه خارجی را ساپورت می کند.

Capture

دوربین اصلی تعبیه شده در اسمارت فون Moto E موتورولا، 5 مگاپیکسلی است. موتورولا در این اسمارت فون از باتری باتری ۱۹۸۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. جالب است بدانید که این اسمارت فون ۱۲٫۳ میلی متر ضخامت دارد و وزنِ آن نیز ۱۴۰ گرم  است. این تلفن همراه به سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت مزین شده و امکانات ارتباطی  ۳G , وای فای ,بلوتوث , GPS و رادیو از دیگر قابلیت های  Moto E است.

Capture

در انتها شایان ذکر است که عرضه Moto E موتورولا در بازار کشور های هند، انگلستان، برزیل، مکزیک، اسپانیا، کاناد شروع شده است و موتورولا این اسمارت فون را تنها 117 دلار قیمت گذاری کرده است.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *