اطلاعيه سايت ebay؛ رمز عبور خود را تغيير دهيد ؟

اطلاعيه سايت ebay؛ رمز عبور خود را تغيير دهيد ؟
  • 1393/3/1
  • ITTeach
  • 0

اگر شما يك كاربر سايت ebay  هستيد به شما پيشنهاد ميكنم اين اطلاعيه را كه سايت ebay منتشر نموده است را مطالعه نموده و بلافاصله پس از آن كلمه عبور خود را تغيير دهيد .

دیتابیس اصلی ebay شامل اطلاعات کاربران، پسورد و آدرس آنها هک شده است و این کمپانی از کاربران خود خواست تا پسورد خود را ریست کنند.

همچنين سايت ebay  عنوان نموده است كه  نام کاربر/پسورد ورود / ایمیل کاربر/ آدرس منزل و محل کار/ تلفن ثبت شده و تاریخ تولد كاربران اين سايت هك شده است . و اين شركت با چندين تن از مشتريان خود تماس تلفني مبني بر اينكه رمزهاي عبور خود را تغيير داده تا از مشكلات و زيان هاي پيش رو جلوگيري نموده باشد . 

همچنين وب‌سايت ebay  اعلام نموده است هيچ مدركي دال بر اينكه داده هاي مالي اين شركت و مشتريان دستكاري شده باشد و يا حساب‌هاي پي پال كاربران مورد سرقت قرار گرفته باشد و به همه كاربران خود از لحاظ امنيت مالي اطمينان خاطر داده است . اما لو رفتن ايميل و آدرس كاربران خود سرقت بزرگي است كه بر روي سايت بزرگي همچون ebay رخ داده است .

بنابراين اگر شما در هر كدام از سايت هاي ebay  و پي پال حساب داريد لطفا هرچه سريعتر جهت تغيير رمز عبور خود اقدام نماييد تا از مشكلات پيش رو جلوگيري شده باشد .

منبع : makeuseof.com

There is no evidence that financial data was compromised and there is no evidence that PayPal or our customers have been affected by the unauthorized access to eBay systems. We are working with law enforcement and leading security experts to aggressively investigate the matter. — eBay

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *