تصاویری از گلکسی اس 5 مینی سامسونگ لو رفت!

تصاویری از گلکسی اس 5 مینی سامسونگ لو رفت!
  • 1393/3/11
  • سهیل دارائی
  • 0

سامسونگ دیروز رسما از نسخه مقاوم گلکسی اس 5 با نام تجاری Galaxy S5 Active رونمایی کرد. حال باید دید که تکلیف دو اسمارت فون دیگر این برند،یعنی Galaxy S5 Prime و Galaxy S5 mini چه می شود. این سوال پیش می آید که آیا به شایعاتی که پیرامون دو اسمارت فون جدید این برند شنیده می شود نیز رنگ و بوی واقعیت بخشیده می شود یا خیر!؟

Capture

گفتنی است که فعلا خبرهای تازه ای از اسمارت فون Galaxy S5 Prime به گوش نمی رسد اما در نقطه مقابل، با لو رفتن چندین تصویر واضح، اسمارت فون Galaxy S5 mini به شدت خبر ساز شده است. شایان ذکر است که تصاویر لو رفته روی پایگاه اینترنتی “SamMobile” منتشر شده اند، اما به گفته “SamMobile”، این تصاویر از یک منبع ناشناس به دستشان رسیده است.

اگر احتمال دهیم که این تصاویر لو رفته، منتسب به اسمارت فون Galaxy S5 mini هستند باید اذعان کنیم که ظاهر این اسمارت فون مینی، کاملا مشابه نسخه اصلی، یعنی Galaxy S5 است.در زیر دوربین این اسمارت فون مینی، سنسور سنجش ضربان قلب نیز به چشم می خورد. گفتنی است که همانند  نسخه اصلی، اسمارت فون Galaxy S5 mini نیز مجهز به سنسور اثر انگشت در جلوی اسمارت فون است.

Capture

با استناد بر اطلاعات ذکر شده در پایگاه اینترنتی “SamMobile” ،این اسمارت فون مینی با نام مدل SM-G800F عرضه خواهد گشت.جالب است بدانید که همه چیز بر طبق شایعات پیش نرفت و خبری از وجود پروسسور (پردازنده) Snapdragon 400 در اسمارت فون Galaxy S5 mini نیست! سامسونگ در این اسمارت فون مینی از یک پروسسور بی نام و نشان به نام  Exynos 3470  با فرکانس کاری  1.4 گیگاهرتز استفاده کرده است.

Capture

از مشخصات فنی منتسب به اسمارت فون Galaxy S5 mini می توان به صفحه نمایش 4.5 اینچی 720P ، دوربین 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 2.1 مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت، 1.5 گیگابایت حافظه رَم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

در انتها باید خاطر نشان شویم که اگر به تصاویر لو رفته اسمارت فون Galaxy S5 mini دقت نمایید، خبری از پوشش روی پورت USB نیست.این جمله بدین معناست که به احتمال فراوان خبری از ضد آب بودن این اسمارت فون مینی نیست!

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *