آشنایی با جنگجوی طلایی ارزان قیمت لنوو!

آشنایی با جنگجوی طلایی ارزان قیمت لنوو!
  • 1393/4/12
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز برند لنوو پرده از اسمارت فونی برداشت که با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارد می تواند بازار اسمارت فون های ارزان قیمت و میانه رده را به شدت تکان دهد و مخاطبین زیادی را جذب خود نماید.لنوو نام این اسمارت فون قدرتمند و مقرون به صرفه را “جنگجوی طلایی” گذاشته است.

Capture

از برجسته ترین سخت افزار به کار رفته در “جنگجوی طلایی”، مغز متفکر آن است که پروسسور (پردازنده) هشت هسته ای MT-6592 ساخت برند مدیاتک آن را تشکیل می دهد.Golden Warrier A8 لنوو، دارای نمایشگری پنج اینچی با رزولیشن تصویر 720 در 1280 پیکسل می باشد.این اسمارت فون مقرون به صرفه، دارای 2 گیگابایت حافظه رَم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است.

“جنگجوی طلایی” مجهز به دوربینی 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی است که در پشت دستگاه قرار گرفته است و یک جفت فلاش LED نیز آن را همراهی می کند.در قسمت جلو نیز، یک دوربین پنج مگاپیکسلی قرار داده شده است که نقش دوربین دوم این اسمارت فون را ایفا می کند.

گفتنی است که لنوو وعده داده است که علاوه بر رنگ طلایی اسمارت فون Golden Warrier A8، آن را با رنگ هایی چون سفید، سیاه و صورتی نیز در بازار عرضه نماید.همچنین باید اضافه کنیم که این اسمارت فون از سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت به همراه رابط کاربری VIBE 2.0 بهره می برد.

در ابتدا اذعان کردیم که “جنگجوی طلایی” لنوو اسمارت فونی مقرون به صرفه است.شاید این سوال برایتان پیش آید که قیمت تمام شده این دستگاه چقدر است؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که لنوو قصد دارد تا این اسمارت فون قدرتمند را تنها با قیمتی معادل 128 دلار امریکا روانه بازار نماید.

» منبع :  phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *