HTC One M8 آپدیت اندروید 4.4.3 KitKat را دریافت می کند!

HTC One M8 آپدیت اندروید 4.4.3 KitKat را دریافت می کند!
  • 1393/5/3
  • بهرام مرتاضی
  • 0

چندی قبل HTC اعلام کرد که به زودی آپدیت سیستم عامل اندروید نسخه KitKat 4.4.3 برای HTC One M8 در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین به معرفی باگ هایی که در آپدیت 4.4.4 KitKat برطرف خواهند شد پرداخت.

برای برخی از شما کاربرانی که از نسخه های آنلاک یا حالت توسعه دهنده استفاده می کنید اکنون زمان خوبی برای آپدیت است. به نظر می رسد HTC آپدیت را هم اکنون برای ایالات متحده فعال کرده است.

gold-htc-one-m812

کاربران گزارش داده اند که آپدیت را بر روی گوشی هوشمندشان دریافت کرده اند، با اینکه آپدیت بزرگ نیست اما پیشرفت های مفید و رفع باگ زیادی را به همراه می آورد.

حجم آپدیت 500MB است و اگر می خواهید مطمئن شوید که حجم داده ماهانه شما با این آپدیت مساله ساز نمی شود حتماً به یک شبکه Wi-Fi متصل شوید.

این آپدیت چیزی ندارد که ما را هیجان زده کند، اما آپدیت Android L ماجرایش چیز دیگریست! HTC پیشتر اعلام کرده بود که HTC One M8 آخرین آپدیت Android L را ظرف 90 روز از دریافت آخرین نرم افزار گوگل دریافت خواهد کرد.

HTC از چند ماه پیش عرضه آپدیت ها را با شفافیت مشخص کرده بود و امسال تمامی آپدیت ها را به موقع انجام داد. امیدواریم HTC در ادامه نیز برای عرضه آپدیت ها سریع عمل کند. به هر حال اگر شما HTC One M8 دارید آن را برای دریافت آپدیت چک کنید.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *