شماره چهارم Mass Effect بیشتر روی اکتشاف ستاره‌ها تمرکز دارد

شماره چهارم Mass Effect بیشتر روی اکتشاف ستاره‌ها تمرکز دارد
  • 1393/5/6
  • بهراد جاود
  • 0

کمپانی BioWare در Comic Con امسال که در سان دیگو در جریان است اطلاعاتی در مورد شماره چهارم بازی پرطرفدار Mass Effect منتشر کرد و برای چندمین بار تاکید کرد که نام این شماره Mass Effect 4 نخواهد بود. مهم‌ترین نکته‌ای که می‌توان از سخنان سازنده بازی یعنی Mike Gamble استخراج کرد این است که این بازی بیشتر روی سیاحت‌های اکتشافی تمرکز دارد و به همین خاطر اولین کاوشگر Mako معروف این سری بازی هم در این شماره حضور خواهد داشت.

ME4

این Mako قرار است نسبت به کاوشگر قدیمی‌ای که در شماره اول این سری بازی وجود داشت سریع‌تر باشد. این Mako همچنین یک وسیله نقلیه ساده است و هیچ زره یا سلاحی برای دفاع از خودش ندارد. در مورد اجزاء این کاوشگر هم توضیحات Gamble ما را به یاد ماموریت پنج ساله نقشه برداری از اعماق فضا در Star Trek می‌اندازد. از سوی دیگر به گفته BioWare شاید این Mako قابلیت شخصی سازی هم داشته باشد تا شما بتوانید به سلیقه خودتان در آن تغییراتی ایجاد کنید، ولی هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده و هنوز در حد یک ایده است.

شخصیت اصلی داستان یک انسان خواهد بود و هنوز معلوم نیست که آیا داستان این شماره در زمان زندگی فرمانده شپرد رخ خواهد داد یا نه اما آنچه مشخص است این است که داستان در محدوده دیگری از فضا پیش خواهد رفت پس احتمالش کم است که شخصیت‌های شماره‌های قبلی این سری بازی در این شماره هم حضور داشته باشند.

این احتمال وجود دارد که شماره چهارم این سری بازی درست از بعد از پایان سه گانه اصلی شروع شود. مسلما هنوز اطلاعات زیادی در مورد این بازی منتشر نشده چون هنوز چند سال تا زمان انتشارش فاصله داریم.

مرجع: DigitalTrends, LoadTheGame

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *