نتیجه بنچمارک منجر به لو رفتن مشخصات احتمالی Moto G2 شد

نتیجه بنچمارک منجر به لو رفتن مشخصات احتمالی Moto G2 شد
  • 1393/5/15
  • بهرام مرتاضی
  • 0

Moto G نوامبر گذشته عرضه شد، اما به نظر می رسد از قبل مشخص بود که نسخه تکمیل کننده ای برای آن در راه است.

تصویری که به نظر می رسد نسخه بعدی Moto G باشد (ما آن را Moto G2 می نامیم، چرا که هنوز نامی رسمی برای آن معرفی نشده است) ماه گذشته منتشر شد و هم اکنون نتیجه بنچمارکی که بر روی سایت GFXBench برای گوشی Motorola XT1063 (که به نظر می رسد همان Moto G2 خواهد بود) قرار گرفته است، احتمالا مشخصات این گوشی هوشمند را نمایش می دهد.

motog2

این گوشی هوشمند با صفحه نمایش لمسی 5 اینچی یا وضوح تصویر 720p از راه خواهد رسید، با همان پردازنده QualComm Snapdragon 400 که از نسخه قبلی اش به ارث برده است (با پردازنده چهارهسته ای 1.2 گیگاهرتزی)، 1GB رم و 8GB حافظه داخلی، دوربین جلو 2MP و 8MP برای دوربین پشت. اندروید 4.4.4 KitKat نیز به صورت پیش فرض بر روی این دستگاه نصب خواهد شد.

تنها آپدیت هایی که این گوشی هوشمند نسبت به نسخه G دریافت نموده است، اندازه صفحه نمایش (Moto G قطر 4.5 اینچ داشت) و رزولیشن دوربین است. دوربین پشت Moto G دقیقاً 5MP و 1.3MP برای دوربین جلویی بود.

بقیه مشخصات فنی در نسخه جدید دست نخورده باقی مانده است. با این حساب نمی توان این نسخه را به عنوان آپدیتی بزرگ برای خط تولید G به حساب آورد. شاید نقطه امید شرکت در عرضه Moto X+1 در کنار Moto G2 در پاییز باشد.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *