Asus قصد دارد با نسل بعدی سری ZenFon کاربران اندرویدی را جذب خود نماید

Asus قصد دارد با نسل بعدی سری ZenFon کاربران اندرویدی را جذب خود نماید
  • 1393/5/22
  • سهیل دارائی
  • 1

همان طور که به یاد دارید در جریان مراسم CES 2014 که در ماه ژانویه میلادی برگزار شد، Asus از خانواده جدیدی به نام ZenFone رونمایی به عمل آورد. باتوجه به اُفقی که Asus برای فروش این خانواده اندرویدی جدید در سر دارد، به نظر می رسد که این کمپانی روی فروش 5 میلیون نسخه ZenFone حساب ویژه ای باز کرده است.

شایان ذکر است که هر نسخه ZenFone ، یعنی ZenFone 6 ،ZenFone 5 و ZenFone 4 در حال حاضر بر روی مارکت های این کمپانی موجود است و با توجه به امکانات سخت افزاری خوب و قیمت مقرون به صرفه مورد توجه کاربران اندرویدی قرار گرفته اند و تا به حال فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند.

Asus-next-gen-ZenFone-5

بدون شک با توجه به این استقبال خوب، هیچ جای تعجبی نیست که Asus طراحی سری دوم ZenFon را نیز در سر داشته باشد، Jerry Shen (مدیر عامل این کمپانی تایوانی) نیز در سخنانی اعلام داشت که مراسم CES 2015، مکانی خواهد بود که سری دوم ZenFone برای علاقه مندان معرفی خواهد شد.

با توجه به این که سری قبلی ZenFone، نسخه هایی 4، 5 و 6 اینچی را شامل می شد، گمانه زنی ها بر این است که سری دوم ZenFon نیز شامل همین وضعیت باشد اما تا به حال منابع موثق این گمانه زنی را تایید نکرده اند.

شنیده ها حاکی از آن است که سری دوم ZenFon با تغییراتی پیرامون طراحی ظاهری، رابط کاربری، قابلیت های دوربین، حافظه و عمر باتری رو به رو خواهد بود، علاوه بر این هنوز تایید نشده است که آیا پروسسور (پردازنده) اتم اینتل به کار رفته در نسل اول ZenFone در نسل دوم آن نیز به کار خواهد رفت یا خیر!

زمزمه هایی شنیده می شود که یکی از نسخه های سری دوم ZenFon ، از ۳G پشتیبانی به عمل خواهد آورد و دو نسخه دیگر، LTE را پشتیبانی خواهند نمود.

در انتها باید خاطر نشان شویم که Asus، سری اول ZenFon را در بازار 11 کشور جهانی به دست کاربران رساند، حال باید به انتظار نشست و دید که Asus نسل بعدی سری ZenFon را نیز تنها در همین 11 کشور عرضه می کند یا برنامه های دیگری را در سر می پروراند.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام سهیل جان
    من الان فهمیم که شما هم اینجا سردبیری
    دمت گرم با این مطلبت
    ایسوس بهترینه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *