آیا این پانل جلویی اولین اسمارت فون ویندوزی مایکروسافت است؟

آیا این پانل جلویی اولین اسمارت فون ویندوزی مایکروسافت است؟
  • 1393/6/21
  • مبين
  • 0

Front-panel-of-Microsofts-first-own-branded-Windows-smartphone-leakedدیروز در گویا آی تی خبر جدیدی درباره شرکت مایکروسافت منتشر کردیم این شرکت دیگر از برند نوکیا برای تولید اسمارت فون های خود استفاده نخواهد کرد همچنین کلمه فون را از ویندوز فون حذف کرده است و اسمارت فون های خود را لومیا ویندوزی می نامد.

اکنون تصویری منتشر شده است که پانل جلویی اولین اسمارت فون ویندوزی مایکروسافت را به نمایش گذاشه است. این تصویر از وب سایت فرانسوی NowhereElse منتشر شده است این پانل بزرگی صفحه نمایش خود را به رخ می کشد همچنین دارای لبه های زیبایی نیز می باشد.

انتظار می رود که این اسمارت فون جانشین خوبی برای Lumia Icon / Lumia 930 باشد. البته این تصاویر از سوی مایکروسافت تایید نشده اند اما احتمال واقعی بودن آن بسیار زیاد است. با توجه به ادعاهایی که شرکت مایکروسافت کرده است انتظار داریم که این شرکت اسمارت فون های ویندوزی قدرتمندی را تولید کند.

همانطور که اعلام کردیم مایکروسافت به دنبال حذف برند نوکیا در اسمارت فون های خود تا پایان سال جاری است اما این در حالی است که به تازگی دو اسمارت فون Lumia 830 و Lumia 730 تحت برند نوکیا معرفی شده اند اما قطعا این دو آخرین اسمارت فون هایی با برند نوکیا هستند.

phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *