گام بزرگ ویندوز فون! ویندوز فون 8.1 حالا روی 40% گوشی ها قرار دارد!

گام بزرگ ویندوز فون! ویندوز فون 8.1 حالا روی 40% گوشی ها قرار دارد!
  • 1393/7/8
  • سهیل دارائی
  • 0

جالب است بدانید با این که تقریبا یک سالی می شود که نسخه 4.4 اندروید رسما عرضه گشته است، اما تنها روی 25% دیوایس های اندرویدی قرار گرفته است! اما در سوی دیگر سیستم عامل iOS 8 توانست پس از گذشت یک هفته از تاریخ عرضه رسمی خود، روی 50% دیوایس های اپلی جا خوش کند.

Capture

گزارشات به دست آمده از وضعیت سیستم عامل ویندوز فون 8.1 نشان از موفقیت نسخه جدید ویندوز فون دارد چرا که رفته رفته توانسته است آمار مربوط به خود را بالا ببرد. طبق اطلاعات به دست آمده، اکنون پس از گذشت دو ماه از زمان عرضه رسمی ویندوز فون 8.1، این سیستم عامل بر روی 40% ویندوزفون های جهان موجود است.

بد نیست نیم نگاهی به روند آپدیت ویندوزفون ها در این دو ماهه اخیر داشته باشیم. همان طور که می دانید عرضه نسخه جدید ویندوز فون، یعنی ویندوز فون 8.1 از ماه اوت میلادی آغاز گشت و در این ماه تنها ۲۴.۴٪ کاربران ویندوزفون نسخه قدیمی را ترک کرده و نسخه 8.1 ویندوز فون را دریافت کردند.

در ماه بعدی شرایط فرق کرد و کاربران بیشتری به سمت و سوی نسخه 8.1 ویندوز فون کشیده شدند و ۳۹.۱٪ کاربران ویندوزفون، نسخه 8.1 ویندوز فون را دریافت کردند! طبق اسناد جدید به دست آمده همینک ۴۵.۷٪ کاربران ویندوز فونی، از نسخه 8 ویندوز فون بهره می برند و ۱۵٪ نیز همچنان به استفاده از نسخه 7 ویندوز فون وفادار مانده اند.

Capture

گزارشات به دست آمده جدید حاکی از آن است که پادشاه بی چون و چرای اکوسیستم ویندوز فون همچنان برند نوکیا می باشد. یکی از دلایل این حکمرانی، استقبال و محبوبیت فراوان Nokia 520 (لومیا 520) است که یک تنه چیزی نزدیک به ۳۰٪ کاربران ویندوز فون را به خود اختصاص داده است!

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *