تصویری از تلفن هوشمند Meizu M1 Note به بیرون درز پیدا کرد

تصویری از تلفن هوشمند Meizu M1 Note به بیرون درز پیدا کرد
  • 1393/11/7
  • مجتبی
  • 0

در شبکه اجتماعی چینی Weibo صفحه مخصوص شرکت Meizu علام کرد که در روز دوشنبه منتظر یک رویداد جالب باشید. تصویری از Meizu M1 Note به صورت ویژه در سایت قرار گرفته است. بدنه این دستگاه به صورت گرد و پلاستیکی طراحی شده و به نوعی آن را با iPhone 5c مقایسه می کنند. بنظر می رسد میرسد این دستگاه برای رویدادی که در روز پنج شنبه برنامه ریزی شده می تواند آماده معرفی گردد.

تلفن هوشمند Meizu M1 Note از یک صفحه نمایش ۵ اینچی بهره می برد و ممکن است پردازنده آن ۴ هسته ای باشد. نوع پردازنده نیز احتمالا ساخت شرکت مدیا تک و شماره مدل آن MT6732 خواهد بود. این محصول در پشت خود مجهز به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. جلو دستگاه مورد بحث نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تماس های تصویری و ثبت تصاویر سلفی قرار داده شده. قیمت این تلفن هوشمند با توجه به آنچه تا کنون اعلام شده احتمالا ۱۲۸ دلار تعیین می گردد.

چه چیزی در مورد این تصویر می تواند جالب باشد؟ شاید رنگ آن که با رنگ دوربینی که در کنار این دستگاه قرار گرفته یکی است. این موضوع احتمال دارد در مورد M1 Note یا یک محصول دیگر باشد. ما می دانیم که رویداد Meizu چند روز دیگر برگزار خواهد شد و در آن زمان می توانیم به حقیقت نهفته در این تصویر و خبری که این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده، پی ببریم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *