مشخصات و تصاویر منتشر شده از تلفن هوشمند HTC One M9 توسط evleaks

مشخصات و تصاویر منتشر شده از تلفن هوشمند HTC One M9 توسط evleaks
  • 1393/11/9
  • تیم گویا آي تی
  • 0

لو دهنده معروف دنیای فناوری evleaks اکنون باز هم برگشته و تصاویر رندر شده جدیدی از نسل آینده پرچمدار اچ تی سی یعنی Htc One M9 منتشر نموده است. با توجه به این تصاویر، احتمال می روسد این محصول تقریبا همانند نسل کنونی خود یعنی Htc One M8 باشد. همانطور که قبلا بارها اخبار مختلف مربوط به پرچمدار جدید اچ تی سی را در گویا آي تی برایتان پوشش داده ایم، معرفی One M9 به احتمال خیلی زیاد در ماه مارس صورت می پذیرد.

اگر از شیفتگان دنیای فناوری باشید قطعا نام evleaks را شنیده اید. این شخص سالهای متمادی، مشخصات و تصاویر تعداد زیادی از محصولات حوزه فناوری را پیش از رونمایی آنها به درستی منتشر کرده. حالا نیز همانطور که اشاره کردیم تصاویر رندر شده ای از One M9 را منتشر نموده. این تصاویر توسط اکانت توییتر وی ارسال شده اند و آنطور که پیداست جنس فلزی بدنه باز هم بهتر از قبل شده.

در ادامه مطلب همراه با گویا آي تی باشید.

مشخصات محصول مورد بحث نیز توسط یکی دیگر از لو دهندگان معروف به نام  Upleaks قبلا منتشر شده و توسط بلومبرگ نیز تایید شده اند. بر اساس گفته این لو دهنده، اندازه دستگاه یاد شده ۱۴۴/۳ در ۶۹/۴ در ۹/۵۶ میلیمتر است و از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در آن استفاده شده که شامل ۴ هسته‌ی ۱/۵ گیگاهرتزی و نیز ۴ هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی است. حافظه رم پردازشی تلفن هوشمند Htc One M9 هم مانند بسیاری از پرچمداران امروزی ۳ گیگابایت اعلام شده. صفحه نمایش دستگاه مورد اشاره ۵ اینچی و با کیفیت FHD خواهد بود. این محصول از شبکه های پرسرعت LTE cat.6 پشتیبانی می کند و در پشت خود مجهز به یک دوربین ۲۰/۷ مگاپیکسلی است. در جلو این گوشی نیز یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی یا ۴ التراپیکسلی وجود خواهد داشت. باتری موجود در دل این محصول هم ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده. سیستم عامل پیشفرض One M9 اندروید ۵ آبنبات چوبی مزین به نسخه جدید رابط کاربری انحصاری htc یعنی sense 7 است.

با توجه به سابقه‌ی خوبی که از evleaks سراغ داریم، انتظار می رود تصاویر منتشر شده‌ی جدید با آنچه در روز معرفی از HTC خواهیم دید، تقریبا یکی باشند. همچنین با مهر تاییدی که بلومبرگ بر مشخصات ارائه شده توسط Upleaks زد، احتمال وجود مشخصاتی که در این مطلب اشاره نمودیم در دستگاه نهایی بسیار زیاد است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *