مسابقه موتور سیکلت رانی Bike Race Free برای اندروید

مسابقه موتور سیکلت رانی Bike Race Free برای اندروید
  • 1393/11/14
  • مجتبی
  • 0

بازی های اندرویدی همیشه بین کاربران دستگاه های مجهز به این سیستم عامل، همیشه از محبوبیت بالایی برخورد دار بوده اند. با بروزرسانی نسخه های جدید انردوید بازی ها نیز کیفیت بیشتری یافته اند. یکی از پرطرفدار ترین نوع بازی ها، موتورسواری است. امروز می خواهیم در گویا آي تی بازی Bike Race Free را که برای اندروید ارائه گردیده به شما معرفی کنیم.

اولین نکته مثبت در مورد بازی مورد بحث، رایگان بودن آن است. این بازی در عین سادگی شما را به دنیایی پرسرعت و پرشتاب میبرد. برای ایجاد هیجان بیشتر امکان بازی در حالت چند نفره نیز در بازی Bike Race Free تعبیه شده. بر خلاف برخی از بازی همای مشابه، در این بازی برای کنترل موتور با سختی خاصی مواجه نمیشوید و در واقع قلق گیری نیاز ندارد. شما در هر مرحله باید به اندازه لازم ستاره بگیرید تا بتوانید مراحل بعدی را بازی نمایید.

در ادامه مطلب با گویا آي تی همراه باشید.

بازی یاد شده شامل دوازده مرحله پر چالش است و شما را در ۹۶ مسابقه رقابتی به دنیای موتورسواری خواهد برد. برای تنوع بیشتر امکان انتخاب ۱۳ نوع موتور مختلف وجود دارد. لازم به ذکر است که این بازی جزء برترین بازی های رایگان گوگل پلی نیز قرار گرفته و توسط کاربران زیادی در سراسر جهان دانلود شده است. همچنین در بخش نظرات کاربران در مورد بازی مذکور در گوگل پلی، بسیاری از آن تعریف کرده اند و امتیازات بالایی را هم برای آن ثبت کرده اند. ویژگی های جالب دیگری نیز علاوه بر مواردی که ما ذکر نمودیم، در بازی مورد اشاره وجود دارد که پیشنهاد می کنیم خودتان با نصب این بازی، ویژگی های دیگرش را تست کنید.

[iconbox title=”دانلود Bike Race Free از ایران اپز” title_align=”right” content_align=”left” align=”middle_right” type=”vector” icon=”momizat-icon-android” icon_align_to=”box” size=”32″ title_link=”http://iranapps.ir/app/com.topfreegames.bikeracefreeworld”][/iconbox]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *