دستگاه هایی که انتظار می روند در MWC 2015 معرفی شوند

دستگاه هایی که انتظار می روند در MWC 2015 معرفی شوند
  • 1393/12/6
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید چیزی به آغاز نمایشگاه  MWC 2015 نمانده است و در تاریخ ۱ مارس برابر با ۱۰ اسفند ۹۳ نیز شروع خواهد شد. این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه تلفن همراه در دنیا خواهد بود و انتظار می رود که پرچم دارهای جدید نیز در آن معرفی شوند و همچنین به نمایش گذاشته شوند.

رویداد قبلی امسال CES 2015 بود که ما در گویا آی تی آن را به طور کامل پوشش دادیم و همچنین رویداد MWC 2015 را به صورت کامل پوشش خواهیم داد. در حال حاضر برخی از ستاره های این نمایشگاه را شناسایی کرده ایم که معروف ترین های آن ها شامل گلکسی اس ۶ سامسونگ و همچنین HTC One M9 نیز می باشد.

علاوه بر این گلکسی اس ۶ edge که محصول سامسونگ است در این نمایشگاه وجود خواهد داشت.شرکت HTC گفته است که دو پرچم دار جدید با مشخصات یکسان و اندازه های متفاوت نیز معرفی خواهد کرد یعنی ما ۴ دستگاه اندرویدی جدید و قدرتمند را توسط دو شرکت بزرگ خواهیم دید.

خبر خوب اینجاست که تمامی تلنف های همراه جدید این نمایشگاه دارای اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی هستند و سرعت و عملکرد خوبی را دارند.علاوه بر محصولات سامسونگ و HTC محصولات دیگری نیز وجود خواهند داشت و در ادامه نگاهی به آن ها خواهیم انداخت.

 سامسونگ

شایعاتی که تاکنون در باره گلکسی اس ۶ منتشر شده است نشان می دهد که این دستگاه داری صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با وضوح Quad HD است وپردازنده آن ۸ هسته ای Exynos نیز می باشد. تیزرهایی که درباره گلکسی اس ۶ منتشر شده است دوربین آن را نشان می دهد. دیدی که از این گوشی هوشمند داریم انتظار می رود که شبیه به گلکسی نوت ۴ باشد.

ge6-1HTC

انتظار می رود که گوشی هوشمند HTC One M9 داری صفحه نمایش ۵ اینچی ۱۰۸۰P باشد. قدرت آن توسط پردازنده ۶۴ بیتی Snapdragon 810 Qualcomm و رم ۳ گیگابایتی DDR4 تامین می شود و باتری آن ۲،۸۴۰mAh است.

یکی از ویژگی های جالبی که توجه همه را به خود جلب کرده است دوربین ۲۰ مگاپیسکلی پشتی آن بوده که به طور کلی زیر UltraPixel انجام می شود که این ویژگی در شرایط نور کم عملکرد خوبی را دارد.

CaptureLenovo

انتظار می رود که Lenovo خانوادی جدیدی زا گوشی های هوشمند را در کنگره جهانی موبایل از قبیل Vibe X3, S1, P1 و P1 Pro معریف شوند که انتظار می ورد همه آن ها دارای اندروید ۵٫۰ آبنبات چوبی باشند. تصویر زیر مدل های آن ها را به نمیاش گذاشته است.

Family-portraitال جی

شرکت ال جی گوشی پرچم داری را در کنگره جهانی موبایل برای معرفی ندارد اما این بدان معنا نیست که دست خالی در این نمایشگاه حضور خواهد یافت. ال جی ساعت های هوشمند شیک و فلزی زیبا را به ارمغان می آورد که اولین حضور خود در بارسلونا است.

Captureهواوی

به نظر می رسد که جایگزین X1 در نمایشگاه MWC وجود خواهد داشت که Honor X2 نام دارد. X2 داری صفحه نمایش ۱۰۸۰p، پردازنده ۸ هسته ای Kirin 925 و رم ۳ گیگابایتی است و قیمت آن ۳۲۰ دلار نیز خواهد بود.

honor-x2-leak1Project Ara

Project Ara اولین گوشی هوشمند ماژولاری است که توسط گوگل طراحی شده است و پس از سالها کار در آزمایشگاه انتظار می رود که امسال در نمایشگاه WMC نیز دیده شود. چند شرکت العام کرده اند که می خواهند به صورت جداگانه بلوکهای ماژولی از قبیل دوربین، پردازنده، حافظه و … نیز برای ارتقاء آن ها نیز بسیازند.

project-ara-632x403منبع : [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *