شیائومی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی Mi Pro Action Camera رونمایی کرد

شیائومی از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی Mi Pro Action Camera رونمایی کرد
  • 1393/12/11
  • مجتبی
  • 0

شیائومی دقایقی پیش در خلال نمایشگاه MWC 2015 از اولین اکشن‌کم خود رونمایی کرد. این دوربین دارای یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی از نوع Exmor R BSI CMOS بوده که وزن آن فقط ۷۲ گرم است.

دوربین جدید شیائومی همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی دارد و نیز یک کارت حافظه جانبی ۱۶ گیگابایتی نیز به همراه این محصول است. این دستگاه قابلیت اتصال به شبکه های وای فای را دارد و باتری ان ۱۰۱۰ میلی آمپرساعتی است.

دوربین Mi Pro Action از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ساخت سونی بهره میبرد که دارای F 2.8 است و نیز عرض لنز آن ۱۵۵ درجه است. به لطف هماهنگی محصول مورد اشاره با Ambarella A7LS، این دوربین می تواند ویدئوهایی با کیفین ۱۰۸۰p رابا نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و یا ۴۸۰p با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه به ثبت برساند.

gsmarena_یسیب۰۰۱

یک قاب ضد آب نیز توسط شیائومی برای این دوربین ساخته شده که می توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. دوربین جدید شیائومی می تواند تا عمق ۴۰ متری آب با این قاب دوام بیاورد. از آنجایی که قاب یاد شده از جنس فلز سفت ساخته شده می تواند در برابر دماهای کم و زیاد به خوبی دوام بیاورد.

Mi Pro Action Camera در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل پایه آن که دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است با قیمت ۵۶ یورو و مدل ۳۲ گیگابایتی آن با قیمت ۷۰ یورو به فروش می رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *