سونی BSP60، اسپیکر بلوتوث هوشمند با قیمت ۲۹۹ یورو

سونی BSP60، اسپیکر بلوتوث هوشمند با قیمت ۲۹۹ یورو
  • 1393/12/14
  • مهرداد فراهانی
  • 0

سونی چند روز پیش از اسپیکر بلوتوث هوشمند BSP60 در نمایشگاه MWC پرده برداری کرد که به نظر می رسد طراحی آن کاملا مربوط به آینده و ارائه مجموعه هایی از این سری جدید می‌باشد.

هنگامی که اسپیکر به طور کامل باز می شود، شبیه ساعت های رومیزی به نظر می رسد. این صرفا یک اسپیکر به همراه آمپلی فایر که فقط می تواند صدای خوب تولید کند نیست. شما می توانید ویژگی NFC را فعال کنید و بر روی صفحه نمایش آن به کمک ۴ دکمه لمسی خازنی به کنترل صدا و آنالیز کردن صدا از طریق توابع مختلف بپردازید.

با فرمان “OK, Speaker” این اسپیکر از خواب بیدار و دو گوش بالایی آن توسط موتور بیرون میاید و آماده به اطاعت دستورات می شود. با BSP60 می توانید بررسی اطلاعیه های گوشی های هوشمند خود را بر روی آن داشته باشید و همچنین می تواند آنها را برای شما با صدای بلند بخواند. انجام کارهای ساده مانند راه اندازی آلارم و چک کردن آب و هوا بدون هیچ دردسری با این اسپیکر چند منظوره امکان پذیر است.

در حالی که این قابلیت های بزرگ برای تلفن های موبایل بسیار جذاب است اما این اسپیکر برای شما هزینه زیادی می تراشد. همانطور که سونی اعلام کرده اسپیکر هوشمند BSP60 با قیمت ۲۹۹ یورو به فروش می رسد. برای مثال شما می توانید با این مبلغ یک گوشی هوشمند اکسپریا M4 آکوا و یا یک ساعت هوشمند مناسب و معقول مانند موتو ۳۶۰ یا LG G واچ R خریداری کنید.

[منبع: GSMarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *