چگونه با ساعت اپل، پرداخت پول صورت می گیرد!

چگونه با ساعت اپل، پرداخت پول صورت می گیرد!
  • 1393/12/17
  • علیرضا اصغری
  • 0

شرکت اپل برای جذب مشتری جهت پرداخت پول به وسیله ساعت خود،‌ سریعا وارد عمل شد. ولی حال ببینیم عملکرد این سیستم چگونه است؟

به نظر شما برای یک دزد چقدر آسان خواهد بود که با ساعت شما به خرید و ولخرجی بپردازد؟ نیازی نیست که مدت زمان زیادی صبر کنید تا جواب این سوال ها را پیدا کنید،‌ زیرا آقای Eddy Cue از شرکت اپل کمی زودتر اقدام به فاش کردن نحوه پشتیبانی از پرداخت اپل (Apple Pay) کرده است.

او توضیح داده است که برای خرج کردن از کیف پول الکترونیکی تان یا باید از طریق اثر انگشت بر روی گوشی آیفون و یا از طریق وارد کردن رمز عبور در ساعت اپل خود،‌ هویت خود را تایید نمایید، پس از آن می توانید با خیال راحت گوشی خود را در جیبتان گذارید. البته این تاییدیه تا زمانی معتبر است که ساعت شما بر مچ دستتان بسته است، گرچه شما خود می توانید گجت خود را در حالتی تنظیم کنید که هر بار رمز عبور از شما پرسیده شود. (مثلا برای حفظ امنیت در مواردی که ساعت شما مورد سرقت قرار گیرد).

به طور خلاصه، ‌شرکت اپل نمی خواهد هیچ گونه شانسی باقی بگذارد. یعنی در واقع می خواهد که شما بدانید و به ساعت اپل خود به عنوان امن ترین ابزار پوشیدنی خود،‌ اعتماد نمایید.

[منبع: engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *