شایعه: بروز مشکلات متعدد در فرآیند تولید apple watch

شایعه: بروز مشکلات متعدد در فرآیند تولید apple watch
  • 1394/1/4
  • علیرضا یوسفی زاده
  • 0

هر زمان که کمپانی اپل مشغول تولید دستگاه جدیدی است، شایعاتی مبنی بر بروز مشکلات از خط تولید محصولات به گوش می رسند. این بار نوبت apple watch است که تا به حال چندین خبر درباره بروز مشکلاتی در تولید آن مخابره شده اند. آخرین خبر از چین عنوان می کند که مشکلات متعدد در ساخت نمایشگرهای OLED از سوی اپل و همچنین بروز مشکلاتی برای همکاری تجاری آن یعنی Quanta، باعث کاهش میزان تولید این محصول شده اند.

UDN در خبری مدعی شده است که تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد پنل های OLED که ال جی برای اپل تولید کرده قابل استفاده هستند. این اتفاق اپل را وادار کرده تا تولید خود را از ۳ میلیون دستگاه به تنها ۱٫۵ میلیون کاهش دهد. قرار است این حجم از تولید در ماه های آینده به بازار عرضه شوند.

GetNewsRptjpg.djjpg

تا آنجا که به Quanta، اصلی ترین همکار تجاری این محصول، مربوط است، این شرکت در تنظیم فرایند تولید خود به مشکل برخورده که این اتفاق نیز باعث کاهش تولیدات شده است.

قرار است اپل از ۱۰ آپریل (۲۱ فروردین) پیش فروش ساعت های خود را آغاز نماید. این ساعت های هوشمند در ۲۴ آپریل (۴ اردیبهشت) در اختیار عموم قرار خواهند گرفت. اپل تا زمان عرضه محصول خود چند هفته ای فرصت دارد تا مشکلات را حل کند. هرچند تجربه نشان داده نباید شایعات منتشر شده از زنجیره تولید را زیاد جدی گرفت.

[منبع: UberGizmo ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *