Microsoft Office suite برای دستگاه های زیر ۱۰ اینچ رایگان می شود

Microsoft Office suite برای دستگاه های زیر ۱۰ اینچ رایگان می شود
  • 1394/1/7
  • مجتبی
  • 0

مایکروسافت با خبر رایگان کردن آپگرید به ویندوز ۱۰ در چین خیلی ها را شگفت زده کرد. این شرکت اعلام کرد تمام کاربران در کشور بزرگ چین که از ویندوز های ۷ و ۸ حتی نسخه های تقلبی استفاده می کنند، قادر خواهند بود تا سیستم عامل خود را به صورت رایگان به ویندوز ۱۰ بروزرسانی کنند. حالا بنظر می رسد ردموندی ها باز هم به دنبال متعجب کردن و البته خوشحال کردن کاربران هستند چراکه قرار است مجموعه بسیار محبوب و کاربردی Office suite برای تمامی دستگاه هایی که صفحه نمایش ۱۰ اینچ به پایین دارند به صورت کاملا رایگان عرضه شود.

gsmarena_001

Kirk Koenigsbauer سخنگوی بخش اپلیکشن ها و سرویس های Office 365 در بلاگ رسمی این سرویس و در یک پست به این نکته اشاره نموده که Office Suite به صورت freemium برای پتلفرم های موبایلی ارائه خواهد شد. این گفته یعنی تمامی دارندگان گوشی ها و تبلت های ویندوزفونی، اندرویدی و ios می توانند این مجموعه ارزشمند را به صورت کاملا رایگان در دستگاه خود داشته باشند. بخشی از پست یاد شده به صورت ترجمه در زیر آمده:

[quote]بر اساس تحقیقات صورت گرفته، ما به این نتیجه رسیدیم که تمامی دستگاه هایی که صفحه نمایشی ۱۰/۱ اینچی و یا کوچکتر دارند، می توانند از Office Suite به صورت رایگان استفاده کنند، بنابر این اگر از دارندگان موبایل های هوشمند هستید شما هم می توانید این مجموعه نرم افزاری را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. اما کاربرانی که از رایانه های رومیزی و یا مک استفاده می کنند همچنان باید مجموعه یاد شده را خریداری کنند. اگر شما از موس و صفحه کلید به جای یک صفحه لمسی استفاده می کنید نیز باید این مجموعه را خریداری کنید. نسخه Pro برای آندسته از کاربران که امکانات و ویژگی های بیشتری نیاز دارند تهیه شده.[/quote]

بنابه این خبر نتیجه می گیریم که مایکروسافت میخ واهد اپلیکیشن های آفیس را به صورت رایگان برای اندروید ، ios و ویندوزفون عرضه نماید و بزودی شاهد نسخه جدید ورایگان این اپلیکیشن ها برای پلتفرم های یاد شده خواهیم بود. لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات Office 365 همچنان نیاز به پرداخت مبلغی برای حق اشتراک خواهید داشت.

[منبع: Gsmarena و PCworld]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *