شرکت هواپیمایی آلاسکا با به کار گیری تبلت های ویندوز ۸٫۱، قصد ایجاد یک تغییر بزرگ در خدمات سرگرم کننده داخل پروازی خود دارد.

شرکت هواپیمایی آلاسکا با به کار گیری تبلت های ویندوز ۸٫۱، قصد ایجاد یک تغییر بزرگ در خدمات سرگرم کننده داخل پروازی خود دارد.
  • 1394/1/8
  • علیرضا اصغری
  • 0

شرکت ماکروسافت و سیستم عامل ویندوز صاحب یک موفقیت دیگر شدند و آن افزودن ۷۰۰۰ تبلت توسط شرکت هواپیمایی آلاسکا (Alaska Airlines) به عنوان بخشی ازامکاناتِ سرگرمی مسافران این شرکت بود. این شرکت با به کار گیری تبلت های ویندوز ۸٫۱، قصد ایجاد یک تغییر بزرگ در خدمات سرگرم کننده داخل پروازی خود دارد.

سخت افزار دستگاه های خریداری شده توسط آلاسکا، در واقع تبلت  Encore شرکت توشیبا است که یک دستگاه ۸ اینچی با رزولوشن تصویری ۸۰۰*۱۲۸۰ را داراست. موتور محرک آن، نیز یک سی پی یو اتم اینتل می باشد. این تبلت مشخصات یک پیشتاز و پرچمدار را ندارد ولی به هر حال با مشخصات ارائه شده توسط شرکت سازنده و قیمت عرضه شده، همچنین به کارگیری آن به عنوان یک دستگاه سرگرمی، ‌در مجموع یک محصول ایده آل را پیش روی ما قرار داده است.

Encore

بنا بر اعلام شرکت هواپیمایی آلاسکا و تنها پس از چند هفته از عرضه اولیه این قابلیتِ سرگرم کننده جدید، حال این شرکت تصمیم گرفته است تا با خریداری تعداد بیشتری از این تبلت ها،‌ این خدمات را در سایر خطوط هوایی خود نیز عرضه نماید.

شریک تجاری در تولید محتوایی این پروژه، می تواند تمامی انواع سرگرمی ها را ارائه نماید که این شامل نمایشِ فیلم های روز دنیا که بر پرده سینماهای دنیا در حال اکران است، نیز باشد. همچنین عاشقان دنیای بازی می توانند از بازی های Xbox استفاده کرده و لذت برند.

این شرکت هواپیمایی، ‌به ارائه سرویس پروازی در مقاصد مختلف در ایالات متحده آمریکا، بخشی از کانادا و مکزیک می پردازد. که البته تمرکز آن بر روی مقاصد حاشیه غربیِ ساحلِ اقیانوس آتلانتیک می باشد.

خب،‌ حالا نظر شما در این باره چیست؟ چنانچه شما بخواهید در این مسیرها از پروازهای این شرکت استفاده کنید،‌ آیا این سرگرمی جدید به کارتان می آید ؟

منبع: [phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *