سامسونگ می گوید به طرفداران برای شرکت در مراسم رونمایی گلکسی S6 در چین پولی پرداخت نکرده است

سامسونگ می گوید به طرفداران برای شرکت در مراسم رونمایی گلکسی S6 در چین پولی پرداخت نکرده است
  • 1394/1/17
  • مهرداد فراهانی
  • 0

با توجه به گزارش های اخیر از چین، گفته شده که سامسونگ به صدها نفر از مردم  برای حضور در رویداد رونمایی گلکسی S6 و S6 edge در شانگهای، چین، که در روز جمعه ۳ آوریل صورت گرفت، پول پرداخت کرده است و این پول به ۵۰۰ نفر جوان (زیر ۳۰ سال) پرداخت شده است تا تظاهر به طرفداران سامسونگ در طول رویداد کنند. سامسونگ کمی با تاخیر به این موضوع واکنش داده است و امروز اعلام کرد که رسما این گزارش را رد می کند و گفته که کل این داستان “کاملا بی اساس و ساختگی” است.سامسونگ می گوید تمام شرکت کنندگان (بیش از ۱۱۰۰ نفر)، از جمله مصرف کنندگان و مقامات صنعتی که “به طور رسمی برای رویداد رونمایی گلکسی S6 در شانگهای دعوت شدند” را شامل می شد. این شرکت همچنین گفت که رسانه چینی که منبع اصلی انتشار این داستان است “به زودی باید اشتباه خود را اعلام کند” و یا مقاله خود را اثبات کند.

galaxy-s6

سامسونگ رسما در تاریخ ۱ مارس در MWC 2015 از هر دو اسمارت‌فون گلکسی S6 و گلکسی S6 edge رونمایی کرد که توجه بسیاری از وبسایت ها و منابع خبری را در سراسر جهان به خود جلب کرد، پس از آن روشن است که مشتریان واقعا به این دو گوشی علاقه مند هستند. با این حال، بازار چین یکی از سختترین بازار ها برای سامسونگ، است که به نظر می رسد به طور مداوم توسط سازندگان گوشی های هوشمند محلی تصاحب می شود. اما شاید این گوشی های پرچمدار جدید کمک کنند که سامسونگ مجدد مقداری از سهم بازار از دست داده خود را در چین به دست آورد. ما برای اثبات این موضوع باید کمی صبر کنیم.

این کاملا طبیعی است که سامسونگ این خبر را رد کند ولی چیزی که در این گذارش علیه سامسونگ وجود دارد کمی غیر منطقی است. درست است که طرفداران سامسونگ در چین اندک هستند اما تعداد آن ها حداقل به ۱۰۰۰ نفر خواهد رسید. حتی اگر فروشندگان و نویسندگان مطبوعاتی را هم در نظر نگرفته باشیم.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *