عدم موفقیت G4 نسبت به G3 از نگاه تحلیلگران کره ای

عدم موفقیت G4 نسبت به G3 از نگاه تحلیلگران کره ای
  • 1394/1/29
  • مهدي ده نبي
  • 0

همانطور که می دانید، ۲۸ آپریل، یعنی کمتر از دو هفته دیگر، پرچمدار جدید شرکت مشهور الجی با نام G4 رونمایی خواهد شد.

پیش از اینکه سوال های زیاد شما در مورد قیمت، مشخصات سخت افزاری و … را پاسخگو باشیم، باید تحلیل کره ای را در مورد این تلفن هوشمند به اطلاع شما برسانیم.

تحلیل گران گفته اند علیرغم اینکه G4 یک محصول تأثیر گذار خواهد بود، اما مطمئنا فروش آن به اندازه G3 ( 10 میلیون دستگاه ) موفق نخواهد بود. دلیل تحلیل گران هم رونمایی سامسونگ از Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge است و می گویند با وجود این دو دستگاه، الجی شرایط سختی برای فروش پرچمدار جدید خود خواهد داشت.

گروهی دیگر از تحلیل گران نیز معتقد هستند که استفاده از پردازنده Snapdragon 808 به جای ۸۱۰ در این محصول، یک تصمیم اشتباه از سوی الجی به شمار می رود. البته این موضوع هم قابل ذکر است که کمپانی مشهور الجی، هنوز مهر تأیید روی این موضوع نزده است.

۲

در حال حاضر، مسئولان الجی تنها وجود دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 واید، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، اندروید آب نبات چوبی با رابط گرافیکی جدید و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت Quad HD را مورد تأیید قرار داده اند. همچنین این تلفن هوشمند دارای تعدادی محدودی بدنه از جنس چرم و در سایر موارد، دارای بدنه ای از جنس پلاستیک خواهد بود.

پس با هم تا تاریخ ۲۸ آپریل منتظر خواهیم ماند تا ببینیم حواشی پیرامون پرچمدار جدید الجی، تا چه حد صحت خواهند داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *