فروش ۶۱٫۱ میلیون iPhone در سه ماهه اول

فروش ۶۱٫۱ میلیون iPhone در سه ماهه اول
  • 1394/2/9
  • مهدي ده نبي
  • 0

همانطور که همه مردم انتظار دارند، اپل همچنان به فروش خیره کننده iPhone های خود ادامه می دهد. گزارشات نشان می دهد که در سه ماهه اول، چیزی حدود ۶۱٫۱ میلیون آیفون فروخته شده که سودی معادل ۴۰٫۳ میلیارد دلار را برای اپل در میان داشته است. این آمار، مقام دوم فروش آیفون در عرض سه ماه را برای این کمپانی مشهور رقم زده است.

در سه ماهه اول سال گذشته، اپل موفق به فروش ۴۳٫۷ میلیون آیفون شده بود و طبق گزارشات سایت Fortune و تحلیل آمارگران آن، اهالی کوپرتینو موفق به شکست پیش بینی های آنها شده اند. آنها پیش بینی فروش ۵۶ میلیون آیفون را کرده بودند که دستیابی اپل به رکورد فروش ۶۱٫۱ میلیون از این تلفن هوشمند، آنها را ناکام گذاشت. همانطور که استحضار دارید، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۴، اپل رکورد فروش آیفون طی این سالها را شکست و با دستیابی به فروش ۷۴٫۵ میلیون دستگاه و کسب درآمد ۵۱٫۲ میلیارد دلاری از آن، آمار خیره کننده ای از خود بر جای گذاشت.

تیم کوک، مدیر عامل اپل گفته است :

[quote font_size=”18″]ما شاهد تعداد زیادی از افراد بودیم که از تلفن های هوشمند دیگر به آیفون کوچ کرده اند و این آمار، بیشتر از حد انتظار ما بود.[/quote]

در سه ماهه دوم، باید ببینیم آمار فروش چگونه خواهد بود. چرا که از طرفی، سامسونگ از پرچمدار جدید خود، یعنی گلکسی اس ۶ رونمایی کرد و از طرفی دیگر، برخی از افراد عزم خود را برای آیفون جدید که در ماه پاییز معرفی خواهد شد، جزم می کنند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *