آغاز به کار سرویس Project Fi در اواسط تابستان ۹۴

آغاز به کار سرویس Project Fi در اواسط تابستان ۹۴
  • 1394/3/1
  • علی رضاپور
  • 0

سرویس MVNO Project Fi که توسط گوگل ارائه خواهد شد، به کاربران این اجازه را می دهد که آن ها فقط با ۲۰ دلار مکالمه ی رایگان داشته باشند.در ادامه با گویا آی تی همراه باشید.

هزینه ی انتقال داده نیز به ازای هر گیگابایت ۱۰ دلار می باشد. یکی از جالب ترین نکات که باید ذکر کرد را در ادامه خاطرنشان می کنیم. فرض کنید می خواهید ۶۰۰ مگابایت داده را به وسیله ی این سرویس منتقل کنید. به همین خاطر باید ۱۰ دلار پرداخت کنید تا ۱ گیگابایت فضا برای شما مجاز شود. در این صورت ۴۰۰ مگابایت فضا باقی می ماند. اگر این ۴۰۰ مگابایت را تا پایان ماه مصرف نکنید، هزینه به کاربر باز می گردد.

کاربران Project Fi بایستی از Nexus 6 استفاده کنند چون از سیمکارت های گوگل نیز پشتیبانی می کند. البته لازم به ذکر است که لازمه ی دیگر این خدمات، اتصال به شبکه های اسپیرینت (Sprint) و « تی موبایل » (T Mobile) می باشد.

google-fit-630-2

به عبارتی دیگر با استفاده از پروژه‌ی Fi گوگل می‌توان بین انواع شبکه‌ های بی‌ سیم، هات‌ اسپات و شبکه‌ی ۴G LTE ارتباط برقرار کرد. استفاده از این سرویس در هر لحظه شما را به بهترین شبکه‌ ی ارتباطی ممکن متصل می‌کند. اَبَر کمپانی گوگل برای استفاده از این سرویس مبلغ پایه‌ ای را در نظر گرفته است. یکی از نقاط قوت این سرویس می توان به قابل استفاده بودن در ۱۲۰ کشور جهان اشاره کرد. برای استفاده از اشتراک یک، دو و سه گیگابایت به ترتیب ۱۰، ۲۰ و ۳۰ دلار باید پرداخت کرد.

اگر هوز هم متوجۀ جالب بودن این سرویس نشدید، باید گفت که با پرداخت ۲۰ دلار کاربران می‌توانند در هر ماه از خدماتی چون پیام‌ رسانی، برقراری تماس‌ های صوتی،  پشتیبانی بین‌المللی و همچنین اتصال به شبکه‌ ی بی‌ سیم استفاده کنند.

برخی اخبار حاکی از ورود این سرویس در اوایل یا اواسط فصل تابستان ۹۴ (جولای یا آگوست یا به عبارتی دیگر تیر و مرداد) هستند. باید منتظر ماند و دید که گوگل چه سرویسی برای کاربرانش تهیه کرده است ؟

[منبع: Phone Arena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *