گوشی هوشمند گلکسی J5 سامسونگ فاش شد

گوشی هوشمند گلکسی J5 سامسونگ فاش شد
  • 1394/3/25
  • مبين
  • 0

در اردیبهشت ماه بود که دو گوشی هوشمند گلکسی J5 و گلکسی J7 در TENNA ظاهر شدند. اکنون چند تصویر به همراه برخی از مشخصات احتمالی گلکسی J5 فاش شده است. کارکنان Sammobile این تصاویر و مشخصات را افشا کرده اند.

گوشی هوشمند گلکسی J5 داری صفحه نمایش ۵ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل خواهد بود و قدرت پردازش آن توسط پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 410 با سنجش زمان ۱٫۲GHz تامین می شود و همچنین دارای رم ۱٫۵ نیز خواهد بود.

galaxy-j5

 

برای حافظه ذخیره سازی سامسونگ کار خاصی را انجام نداده است و گلکسی J5 دارای  حافظه داخلی ۸ گیگابایتی به همراه اسلات کارت میکرو اس دی نیز خواهد بود و احتمالا حافظه را تا سقف ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت نیز گسترش دهد. این گوشی هوشمند دارای باتری  ۲۶۰۰ mAh و اندروید ۵٫۱ آبنات چوبی است و ویژگی هیا دوربین آن بسیار شبیه به گلکسی A7 و گلکسی A5 نیز می باشد.

Galaxy-J52

 

شایعاتی که درباره دوربین این دستگاه منتشر شده است شامل دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است که هردو برای مکالمه تصویری و همچنین تصویر برداری با کیفیت مناسب خواهند بود. متاسفانه هنوز هنوز هیچ جزئیاتی درباره تاریخ عرضه گلکسی J5 منتشر نشده است اما به محض انتشار جزئیات بیش تر ما شما را در گویا آی تی مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع : [Sammobile]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *