گوشی هوشمند اکسپریا Z5 اولترا با صفحه نمایش ۴K فاش شد

گوشی هوشمند اکسپریا Z5 اولترا با صفحه نمایش ۴K فاش شد
  • 1394/5/22
  • مبين
  • 0

انتظار می رود که شرکت سونی ماه آینده گوشی هوشمند اکسپریا Z5 را معرفی کند و اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی یک صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت و سخت افزار هایی با مشخصات بالا است.

اکسپریا Z5 اولترا (یا احتمالا اکسپریا Z5 پلاس) با مشخصات عالی عرضه می شود و به تازگی برخی از مشخصات آن نیز شایعه شده است. به نظر می رسد که این دستگاه با صفحه نمایش ۴K با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل می باشد که فراتر از Quad HD و وضوح دیگر گوشی های هوشمند پرچم دار بازار است.

xperia-z5-ultra-plus-4

 

در ادامه جزئیات فاش شده در باره اکسپریا Z5 به نظر میر سد که قدرت فبلت پرچم دار و آینده سونی توسط پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ تامین می شود اما در نگاه کلی هنوز چیز دقیقی درباره مشخصات آن نمی دانیم و تا زمان معرفی شایعات بسیار دیگری درباره مشخصات اکسپریا Z5 نیز منتشر خواهند شد.

ما همچنین انتظار داریم که اکسپریا Z5 و Z5 Compact از خانواده های مجهز به سنسور اثر انگشت باشند بنابراین احتمال وجود سنسور اثر انگشت در آن زیاد است چراکه اکثر گوشی های هوشمند پرچم دار در بازار فعلی جهز به این سنسور هسنند. شرکت سونی در ماه آینده یک رویداد مطبوعاتی بزرگ را در نمایشگاه IFA برگزرا می کند که در طی آن اکسپریا Z5 نیز معرفی خواهد شد. بنابریان مشتاق به دیدن عضو جدید خانواده بزرگ اکسپریا سونی هستیم. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *